
PS mis je de 33 niet een beetje

Idd 613: Grigio Titanio Met.Hey nieuwe foto's, mooi ! Welke kleurnummer en kleur naam is dit nu? 613 soms?
Ik heb er ooit een te koop gezien in Zwitserland, maar verder ben ik deze kleur nog niet tegen gekomen.
Die wil ik wel een keer poetsen hoor, op een mooie zaterdagmorgenen Niels wanneer ga je onze 156 poetsen
Ik heb met een standaard 2.0 16V TS 155 (met dikke gastank achterin) een tijdje met een 33 8V 1.7 opgereden en het scheelt heel erg weinig. Boven de 120 liep ik wel weg, maar er onder zijn deze 2 goed aan elkaar gewaagd. Misschien dat je met een 16V 1.7 wat rapper bent?Ik mis de 33 wel, rijden in een 33 is meer een beleving. De 155 rijdt wel een stuk 'luxer', het is 'meer' auto zal ik maar zeggen.
Een 33 is meer een ragbak en lijkt een stuk sneller naar de 100, was ie volgens mij ook. Chipje en andere uitlaat komen nog wel voor de 155, dan moet ik de 33 wel evenaren over sneller zijn.
Dat geloof ik wel, m'n 33 16v was ook nog is gechipt, m'n 155 niet.Ik heb met een standaard 2.0 16V TS 155 (met dikke gastank achterin) een tijdje met een 33 8V 1.7 opgereden en het scheelt heel erg weinig. Boven de 120 liep ik wel weg, maar er onder zijn deze 2 goed aan elkaar gewaagd. Misschien dat je met een 16V 1.7 wat rapper bent?Ik mis de 33 wel, rijden in een 33 is meer een beleving. De 155 rijdt wel een stuk 'luxer', het is 'meer' auto zal ik maar zeggen.
Een 33 is meer een ragbak en lijkt een stuk sneller naar de 100, was ie volgens mij ook. Chipje en andere uitlaat komen nog wel voor de 155, dan moet ik de 33 wel evenaren over sneller zijn.
Ik vind een 33 op zich al héél goe dtrekken. Ik had een 1.3 met Del'Orto carburateurs en moet zeggen dat die zeer goed optrok voor maar 90 pk te hebben en niet gechiped te zijn. Het verschil met de 75 is nu wel voelbaar, maar het was een plezier om mee te rijden.Dat geloof ik wel, m'n 33 16v was ook nog is gechipt, m'n 155 niet.Ik heb met een standaard 2.0 16V TS 155 (met dikke gastank achterin) een tijdje met een 33 8V 1.7 opgereden en het scheelt heel erg weinig. Boven de 120 liep ik wel weg, maar er onder zijn deze 2 goed aan elkaar gewaagd. Misschien dat je met een 16V 1.7 wat rapper bent?Ik mis de 33 wel, rijden in een 33 is meer een beleving. De 155 rijdt wel een stuk 'luxer', het is 'meer' auto zal ik maar zeggen.
Een 33 is meer een ragbak en lijkt een stuk sneller naar de 100, was ie volgens mij ook. Chipje en andere uitlaat komen nog wel voor de 155, dan moet ik de 33 wel evenaren over sneller zijn.
Idd zonde dat de 33 RIP is. M'n 33 is onder voorbehoud verkocht, helaas maakt de 'nieuwe' eigenaar er losse onderdelen van.
Die wil ik wel een keer poetsen hoor, op een mooie zaterdagmorgenen Niels wanneer ga je onze 156 poetsen
De rolomtrek van 205/18/35 7J is hetzelfde als 205/15/50 6.5J (orgineel) of 205/16/45 7J (ook orgineel) hoor.
maar niels je zou eens met de orginele 15 inch wielen moeten rijden. de 18 inch heeft nogal een rol omtrek he....
Ik beaam dat... ook qua tellerafwijking is er niets verandertDe rolomtrek van 205/18/35 7J is hetzelfde als 205/15/50 6.5J (orgineel) of 205/16/45 7J (ook orgineel) hoor.
maar niels je zou eens met de orginele 15 inch wielen moeten rijden. de 18 inch heeft nogal een rol omtrek he....
of kleppendeksel demonteren (wel een kleppendeksel pakking halen)Vandaag de kap schoongemaakt en zwart gespoten. Het deel er omheen wil ik ook nog zwart spuiten, maar dit moet zeker op de auto gebeuren? De boel afplakken en spuiten?
Veerpootbrug van Sparco is onderweg, heb ik eind volgende week binnen.
Er zit 225/35 om de 18 inch wielen. Heb dus wel degelijk een grotere wielomtrek.De rolomtrek van 205/18/35 7J is hetzelfde als 205/15/50 6.5J (orgineel) of 205/16/45 7J (ook orgineel) hoor.
maar niels je zou eens met de orginele 15 inch wielen moeten rijden. de 18 inch heeft nogal een rol omtrek he....
Voor zover ik weet is het een standaard spruitstuk.-> is dat een stanaard spruitstuk wat er bij jou op zit??