Is alweer enige tijd dat ik hier wat gemeld heb (sterker nog: is voor het eerst in 2009 merk ik.......
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
), maar zeker niet stil gezeten.........
Auto is in februari voorzien van een verse APK en heeft daarvoor gelijk een onderhoudsbeurt gehad. Hierbij is o.a. de distributieset vervangen, een lekkende slang van de stuurbekrachtiging vervangen,
weigerende voorportierramen aangepakt en nog veel meer 'klein ongemak'.
Aangezien de auto over het algemeen echt als een trein rijdt en in het 1e jaar van mijn bezit een kleine 20.000 kilometer heeft volgemaakt, besloten om een aantal onderdelen aan te schaffen, waar
ik al een tijd over heb negedacht en er nu maar 'moeten' komen.
Inmiddels zijn de volgende zaken besteld (en zo goed als allemaal al in huis):
- Casterstangenkit
- Powerflex-rubbers voor voorste draagarmen
- Powerflex-rubbers voor watt-stangen
- Set CSC-spruitstukken
- 'Nieuwe' rode reflectorbalk
- 'Nieuwe' raam/windgeleiders
Per 01-05 hopen we (ikke & Alfa 145 girl) de sleutel van ons nieuwe huis te ontvangen en laat deze nu net zijn voorzien waar een garage bij zit die perfect geschikt zou zijn voor een 75 V6. Om
de auto voor de komende jaren in goede staat te kunnen blijven behouden zal er op korte termijn ook een Dinitrol ML-behandeling worden uitgevoerd. Dan zullen gelijk alle bovengenoemde uitlaat- en
ondersteldelen worden gemonteerd en de auto opnieuw worden uitgelijnd.
Gevolg is wel dat de 164 Q4-velgen nog even op zich zullen laten wachten, maar tis wel de bedoeling om de auto tijdig voor het SS ook te voorzien van deze spullen...........
Grtz, Jos