vanmiddag lekker vrij genomen om verder te gaan met de 33 opvoeden
bougies, bougiekabels, rotor en verdelerkap vernieuwd en een vers vacuumslangetje naar de vervroeger
en de ontsteking op tijd gezet
vervolgens de carburateurs synchroon gezet en afgesteld
loopt nu 900 toeren stationair en ligt helemaal stil
dus daar ben ik blij mee
vervolgens (ik had ze toch achterin liggen) de voorpootjes vervangen door anderen met koni geel erin en APEX veren, en achter ook andere veertjes gestoken
de spatlappen voor moesten nu toch echt weg, dus die gedemonteerd, staat wel stoer nu (morgen foto's)
en het bestuurdersraam maakte rare geluiden als die bijna open was, en trok scheef alssie bijna dicht zat, dus de portierbekleding eraf om te kijken waar dat aan lag, conclusie: er moet een vers raammechanisme in, want de huidige is gebroken, en gerepareerd met een plaatje en wat parkers, en die knellen als de ruit bijna beneden is, dus morgen maar uit de voorraad pakken
morgen gelijk ook de wielen wisselen, staat nu wel grappig met die 10mm spacers, alleen het wiel monteren is een drama vanwege het te hrote naafgat en het ontbreken van een centreerrand
heb nog een mooi setje 7Jx15ET24 Fondmetal 5 spaaksvelgen met diep velgbed, dus die komen er morgen onder