Zaag& Fabory heeft ook rustoleum
Als jullie daar in dat durp een AH hebben heb je vast ook een fabory
Dank!Veel succes met je project Zaag!!
Owja ga je de wielen zo laten nadat je hem technisch in orde hebt?
Welk lichtmetaal heb je liggen?Dank!Veel succes met je project Zaag!!
Owja ga je de wielen zo laten nadat je hem technisch in orde hebt?![]()
NEEN! Ze gaan wel in opslag... wie heeft er nou nog origineel (5-gats!) STAAL onder z'n 75... maar de "plastic sierdelen" doen ze de das om...
Hebben de scheerkoppen niet ET45 of iets in die orde van grootte? Dat staat me bij in ieder geval. ET45 is wel erg ver naar binnen, voor de 75 is 35 de 'standaard' ET.Een setje tutti originale scheerkoppen van een 90.
Gaat wel mooi staan denk ik!
Zaten EARL's plastic sierdelen ooit standaard op enige 75 versie? Mooi staal en PVC is niet lelijk voor wielen. Althans dat dachten ze bij Alfa Romeo, want zo zetten ze de 75 begin jaren '90 in de markt. Jack, dan maar de hele gifbeker :-)NEEN! Ze gaan wel in opslag... wie heeft er nou nog origineel (5-gats!) STAAL onder z'n 75... maar de "plastic sierdelen" doen ze de das om...
Ook dat durf ik zo niet te zeggen... ze zijn iig anders dan die op de foto... dit is de beste foto die ik er van heb:Zaten EARL's plastic sierdelen ooit standaard op enige 75 versie? Mooi staal en PVC is niet lelijk voor wielen. Althans dat dachten ze bij Alfa Romeo, want zo zetten ze de 75 begin jaren '90 in de markt. Jack, dan maar de hele gifbeker :-)NEEN! Ze gaan wel in opslag... wie heeft er nou nog origineel (5-gats!) STAAL onder z'n 75... maar de "plastic sierdelen" doen ze de das om...
Foto: ©1990 Black Bath Towel Services.
Hoe hoger de ET, hoe verder het wiel naar binnen staat. ET45 is 10mm verder naar binnen dan ET35. Ik weet ook niet 100% zeker OF de scheerkoppen ET45 zijn, maar dat kun je op de velgen zelf lezen. Wel iets om in de gaten te houden.Zou het eerlijk gezegd niet weten... ik ben uitgegaan van gelijke ET daar gelijk onderstel...
Wat gebeurt er met ET 45 precies?
Waarom heeft de 90 een andere ET? Waren in mijn optiek gelijke auto's altijd.... (maar dat is natuurlijk met 0 kennis van transaxles....)