Misschien moet je aan die kleur wennen? Als ie echt lekker glimt, denk ik, dat ik 'm super zal vinden. Maar ja, dat is ook persoonlijk.

Hoe dan ook: super leuke kar!

Ik dacht dat ie de eerste kilometers in Tilburg had gemaakt (weet het niet zeker, maar kan er wel achter komen) en inderdaad: Ik heb de Sud van Rody gekocht. (In een vebazingwekkende goede staat en dat voor een Sud van 32jaar oud!!!!)Gewoon zo laten, en wat nodig is om ermee te rijden verhelpen dan wel vervangen. Patina scoord vele vele malen hoger als concorso, bling bling poets poets.
Heeft deze Sud zijn eerste kilometers niet in Zeeland gemaakt. En zo'n 15 jaar geleden via Deventer bij Rody terecht gekomen???
Bedankt voor je reaktie, nu weet ik tenminste dat er nog een kans is dat de originele striping misschien nog bestaat!Op de OGP op de Nürburgring stond afgelopen augustus een standje, waar ze originele 'vintage' striping hadden voor de Sud. Ik dacht deze of iig zoiets. Ze hadden drie dozen, dus zullen er nog wel over hebbenIk vond het niet zo mooi, maar dat is persoonlijk. Staat me wel bij, dat het niet duur was! Helaas heb ik gen naam en/ of adres van die gasten, maar als het geen haast heeft, wil ik volgende keer wel voor je kijken.
![]()
Misschien moet je aan die kleur wennen? Als ie echt lekker glimt, denk ik, dat ik 'm super zal vinden. Maar ja, dat is ook persoonlijk.![]()
![]()
Hoe dan ook: super leuke kar!
Deze foto had ik al, maar toch bedankt voor de moeite.Leuke foto's! Pure nostalgie!
Sudjes staan origineel altijd redelijk hoog op de pootjes. Het valt bij mijn ti ook op.
Als ik jou was zou ik je huidige ti origineel laten. Je krijgt er echt spijt van als je dat niet doet. Lekker seventies!
Maar je bent zelf de baas over je auto natuurlijk.
Ik heb nog een mooie foto van je ti gevonden:
Alleen nog een chroom spiegeltje erop.