Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Alfasud ti 1200 bouwjaar 1977

zo sep 06, 2009 21:35

Op de OGP op de Nürburgring stond afgelopen augustus een standje, waar ze originele 'vintage' striping hadden voor de Sud. Ik dacht deze of iig zoiets. Ze hadden drie dozen, dus zullen er nog wel over hebben ;) Ik vond het niet zo mooi, maar dat is persoonlijk. Staat me wel bij, dat het niet duur was! Helaas heb ik gen naam en/ of adres van die gasten, maar als het geen haast heeft, wil ik volgende keer wel voor je kijken. :idea:

Misschien moet je aan die kleur wennen? Als ie echt lekker glimt, denk ik, dat ik 'm super zal vinden. Maar ja, dat is ook persoonlijk. :lol: :wink:

Hoe dan ook: super leuke kar! :thumbs:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Yves
Member
Member

Re: RE: Alfasud ti 1200 bouwjaar 1977

zo sep 06, 2009 22:04

Gewoon zo laten, en wat nodig is om ermee te rijden verhelpen dan wel vervangen. Patina scoord vele vele malen hoger als concorso, bling bling poets poets.
Heeft deze Sud zijn eerste kilometers niet in Zeeland gemaakt. En zo'n 15 jaar geleden via Deventer bij Rody terecht gekomen???
Ik dacht dat ie de eerste kilometers in Tilburg had gemaakt (weet het niet zeker, maar kan er wel achter komen) en inderdaad: Ik heb de Sud van Rody gekocht. (In een vebazingwekkende goede staat en dat voor een Sud van 32jaar oud!!!!)
Ben er dan ook nog steed verschrikkelijk blij mee dat ik hem bezit, omdat m'n eerste auto ooit ook zo'n Sud ti was.
Wie interesse heeft om m'n eerste ti ti te zien, wil ik wel wat foto's inscannen van de week.

Yves
Member
Member

zo sep 06, 2009 22:10

Op de OGP op de Nürburgring stond afgelopen augustus een standje, waar ze originele 'vintage' striping hadden voor de Sud. Ik dacht deze of iig zoiets. Ze hadden drie dozen, dus zullen er nog wel over hebben ;) Ik vond het niet zo mooi, maar dat is persoonlijk. Staat me wel bij, dat het niet duur was! Helaas heb ik gen naam en/ of adres van die gasten, maar als het geen haast heeft, wil ik volgende keer wel voor je kijken. :idea:

Misschien moet je aan die kleur wennen? Als ie echt lekker glimt, denk ik, dat ik 'm super zal vinden. Maar ja, dat is ook persoonlijk. :lol: :wink:

Hoe dan ook: super leuke kar! :thumbs:
Bedankt voor je reaktie, nu weet ik tenminste dat er nog een kans is dat de originele striping misschien nog bestaat!
Ik heb er geen haast mee, hij ligt notabene al 6 jaar uit elkaar. (Nou ja , niet helemaal hoor, interieur , dashboard, deuren, spatborden ,motorkap, grille, koplampen en bumpers). Zou het op prijs stellen als je me de volgende keer een naam en adres kunt geven :D

Yves

AlfaTony
Guru
Guru

ma sep 07, 2009 10:01

Hallo Yves,

Wellicht op beurzen.
Te denken aan de komende Interclassics te Maastricht, welke in het teken staat van 100 jaar Alfa Romeo.
Misschien dat je daar iets kan vinden.
Of zoals eerder gezegd een stickerboer.

En foto's zijn we hier allemaal dol op, dus plaatsen die handel.
Gehad:
Alfasud 1.7 TI QV GF-02-HD
Alfa 75 1.8 Turbo PV-73-VH
Alfa 33 1.3 VL ZV-85-NV
Alfa 33 1.7 16V Permanent 4 DL-ND-12
Alfa 145 1.9 JTD L 39-DG-BN

Yves
Member
Member

ma sep 07, 2009 21:09

Hier wat foto's van mijn allereerste auto gekocht in oktober 1983 : Een Alfasud ti uit 1978 voor precies 5.000,- ouderwetse guldens.
De foto's zijn gemaakt in 1984.
Wat mij het eerst opviel (had de foto's al jaren niet meer gezien), dat de auto zo hoog op de poten staat vergeleken met de 13"wielen.
Er zaten te platte banden op denk ik. (Is me in 1984 nooit opgevallen :lol: :lol: ).
Verder had ik de deurstijlen mat zwart gemaakt, wat ik nu ook nooit meer zou doen.
Dat ik ooit zulke mistlampen erop heb gezet brrrrr.

Yves

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kurp
Advanced Member
Advanced Member

ma sep 07, 2009 21:52

Leuke foto's! Pure nostalgie!
Sudjes staan origineel altijd redelijk hoog op de pootjes. Het valt bij mijn ti ook op.
Als ik jou was zou ik je huidige ti origineel laten. Je krijgt er echt spijt van als je dat niet doet. Lekker seventies!
Maar je bent zelf de baas over je auto natuurlijk.

Ik heb nog een mooie foto van je ti gevonden:

Afbeelding

Alleen nog een chroom spiegeltje erop. :wink:

Yves
Member
Member

ma sep 07, 2009 21:57

Leuke foto's! Pure nostalgie!
Sudjes staan origineel altijd redelijk hoog op de pootjes. Het valt bij mijn ti ook op.
Als ik jou was zou ik je huidige ti origineel laten. Je krijgt er echt spijt van als je dat niet doet. Lekker seventies!
Maar je bent zelf de baas over je auto natuurlijk.

Ik heb nog een mooie foto van je ti gevonden:

Afbeelding

Alleen nog een chroom spiegeltje erop. :wink:
Deze foto had ik al, maar toch bedankt voor de moeite.
De chromen spiegels heb ik nog steeds van m'n eerste sud! Die kan ik mooi op deze zetten.
Vond het destijds mooier om er kunstof spiegels op te zetten :oops: :oops: :oops:

Terug naar “Projecten”