bedankt pieter om mijn eerste project af te kraken wat ik solo ga doen,
ik probeer hier wel een italiaanse schone te redden en intussen er lekker actief mee bezig te zijn.
ik snap ook wel dat ie nooit het geld eruit haald wat erin gaat ma goed ik ben bezig en ik leer ervan.
die laatste 2 punten zijn het belangrijkste.
Klopt, opbouwend is het niet maar je moet ook kritiek kunnen incasseren, het is vaak goed bedoeld.
er zijn een hoop mensen op dit forum met veel ervaring die je naast van tips voorzien ook kunnen behoeden van teleurstellingen.
Er waren er een aantal die je bij de aankoop al enigszins behoudend waren.
In het algemeen kan beter je enthousiasme gebruiken voor dingen die echt de moeite waard (lijken) te zijn.
Tegenvallen doet het uiteindelijk toch wel, er is altijd meer werk en meer kosten dan je van te voren denkt.
Been there done that.
En over dat redden, dat ben ik niet met je eens, er gaan mooiere Alfa's naar de sloop dan deze, en die koop jij niet omdat je hier mee bezig bent.... Denk daar maar eens over na

Zo heb je een achterschade waar je toch een donor voor nodig hebt voor plaatwerk, dus gaat er sowieso nog een SW ter ziele. Misschien wel een mooiere dan deze.
Daarbij is er een hoop zichtplaatwerk dus om het mooi te krijgen is strakmaken en spuiten vereist.
Als je geen eigen faciliteit daarvoor hebt, of toegang tot matsprijsjes, kan je voor die kosten een stapeltje van deze wagens kopen en van de sloop behoeden.
Dus, enthousiasme hartstikke goed, maar soms je even achter de oren krabben en open staan voor andere opties.
Sowieso zou ik deze auto eerst goed kaalhalen (ook onder de anti-dreunmatten) en inspecteren op verdere narigheid en dan een planning maken voor je hele project.
Dan pas besluiten wat je ermee gaat doen.
Succes!