Mooie Kar Tony
dat boostertje in het daschbord is helemaal goed, lekker tijdsorgineel
grt rogeralfa
ja leuk he, dat boostertje, die laat ik ook op zeker zitten, hoort bij die tijd!!Mooie Kar Tony
dat boostertje in het daschbord is helemaal goed, lekker tijdsorgineel
grt rogeralfa
Hylke,Hey Tone,
Ziet er gelikter uit, zo een stuk naar de grond.
Af an toe jeukt het toch wel een beetje nog, maar ik troost mij met mijn 33's.
Ben benieuwd naar de rest van de vorderingen.
Ze heeft er nu in ieder geval een naamgenoot bij, de 940!
Groeten en geniet ervan, Hylke
de bumpers zijn nog in zeer goede staat, ook niet verrot in de hoeken, evt weet ik nog wel goede stalen bumpers te vinden.Nog een vraagje over de bumpers; serie 1 dus stalen vriendjes. Ik neem aan in de hoeken verrot. Wat zijn de plannen of de acties? Kunnen we iets combineren? Ik wil eigenlijk stralen, lassen, schopperen en poedercoaten, maar dat is niet goedkoop niet voor twee bumpertjes. Weet je wat?
Kunststof bumpers van een serie 2 voor tijdelijk is nog wel OK maar niet voor lang. Kan je mij trouwens vertellen hoe de achterbumper los moet?
dat is zeker het overwegen waard.Dat is mooi weer een knappe Giuliietta erbij voor de Nimega100Miglia?
Gr Peter
(die de velgen ook erg mooi vindt)
AuwIk ben zelf ook niet zo'n liefhebber van extreem verlaagd en met de neus helemaal op de grond en het kontje omhoog.
Het was niet persoonlijk bedoeld hoor, Hylke.AuwIk ben zelf ook niet zo'n liefhebber van extreem verlaagd en met de neus helemaal op de grond en het kontje omhoog.