Gewoon de 75 turbo goodies op een 2 liter nord schroeven.werkt perfect en met de standaard druk van 0,6 heb je 200 pk.
Is meer als genoeg in een 105je.
Groot voordeel; hogere compressie dus eerder opspoelen van de turbo.
Groot nadeel de inlaattemperatuur met hogere compressie.
Dikke koppakking en kortere drijfstangen zijn niet de oplossing.
Vooral een turbo is gevoelig met name bij de squish.
Als je naar turbozuigers kijkt zie je dat de compressierand altijd hoger cq langer is dan bij een atmosferische zuiger.
Dit is omdat de zuiger daar het sterkste moet zijn.
Belangrijkste bij dit verhaal is de inlaattemperatuur, dus de laaddruk.
Heb je dat niet op orde dan detoneert de koppakking eruit.
Dus bij hogere laaddruk ;inlaat verbouwen en een fmi gebruiken.
En voor de zekerheid groeven in de cylinders laten draaien en rvs ringen erin leggen.
Ik heb evt alle benodigdheden voor je.