Je vergeet de vier milspec tentstofringen.Goed dat je die gruwelijke dingen er uit hebt gehaald, ongelooflijk hoe je een auto kunt versjonnificeren met twee stukjes plaat.en ook zaten er "DTM" koplampplaten in de koplampen![]()
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Je vergeet de vier milspec tentstofringen.Goed dat je die gruwelijke dingen er uit hebt gehaald, ongelooflijk hoe je een auto kunt versjonnificeren met twee stukjes plaat.en ook zaten er "DTM" koplampplaten in de koplampen![]()
Excuus...monteurS. Of heeft de heer SdJ deze keer zijn handen thuis kunnen houden??Dankjewel he.Geen verkeerde monteur bedoel je natuurlijk!!
Gefeliciteerd Frans en Sander.
Potverdorie! Onderschat ik daar toch de creativiteit die er in zo'n operatie gaat zittenJe vergeet de vier milspec tentstofringen.Goed dat je die gruwelijke dingen er uit hebt gehaald, ongelooflijk hoe je een auto kunt versjonnificeren met twee stukjes plaat.en ook zaten er "DTM" koplampplaten in de koplampen![]()
En radio ingebouwd en apk afkeurpunt gerepareerd (indicatielampje koplampen) in combi met een ander lidWat dacht je zelf???
Heb op zondag ook nog wat kleine dingetjes gedaan.
Zo werkte de deuren niet van binnenuit achter,bleken op kinderslot te staan.
Nadat ik dat omgezet had,ging links weer open,rechts helaas nog niet.
Dus,deurpaneel er even afgehaald,kabel goed in het slot gezet,en toen werkte dat ook weer.
Ook werkte de electrische kofferbakontgrendeling niet,bleken 2 draden gebroken te zijn tussen de carosserie en de kofferklep.
Even gesoldeerd,en dat werkte toen ook alweer
Voorlopig nog zat kleine klusjes aan de auto hoor,maar ja,zoals bekend,heb ik nog meer vrienden en bekenden met alfa's...
Is dat APK afkeur dan? Dan vraag ik me af hoe de Spider door de APK is gekomen..............en apk afkeurpunt gerepareerd (indicatielampje koplampen)...
hebben ze niet op gelet dus...Is dat APK afkeur dan? Dan vraag ik me af hoe de Spider door de APK is gekomen..............en apk afkeurpunt gerepareerd (indicatielampje koplampen)...
jij geluk, dan had je een lakse steekproef controleurZo werkte de deuren niet van binnenuit achter,bleken op kinderslot te staan.
Nadat ik dat omgezet had,ging links weer open,rechts helaas nog niet.
Dus,deurpaneel er even afgehaald,kabel goed in het slot gezet,en toen werkte dat ook weer.
Goed lezen Richard, dat hebben we gedaan vóór de APK.
Dat controle lampje verlichting aan is geen verplichting voor de APK hoor
Die radio ingebouwd was ik ff vereten
je voelt je toch niet aangevallenKeuren is een serieus aangelegendheid hoor
En aangezien ik het voor een werkgever doe,kan ik beslist geen vriendjespolitiek doen,als zoiets fout gaat,zit niet alleen ik,maar ook mn baas met problemen,snappie?
Heb de auto dus gewoon keurig gekeurd zoals het hoort,en bij de steekproef is gebleken,dat ik mn werk goed gedaan had.
Dat gaat volgens mij per persoon, niet per bedrijf.Voorlopig ben ik de enige keurmeester op mn werk,die alleen nog maar strafpunten heeft weggewerkt(die anderen verzameld hebben)![]()