zo jan 23, 2005 21:53
Ok Roy, de combinatie met koelslangen moet de temp zeker omlaag kunnen brengen.
Ik denk dat ik toch voor de SZ schijven ga. heb het stukje op performatek gelezen en ze schrijven dat ondanks dat er thv de klauwen weinig luchtsroming is de geventileerde schijven lucht tussen de beide helften forceren.
Ik heb om verzendkosten en levertijden gevraagd.
Ar parts zal ze niet op heel korte termijn gaan leveren toch?
Ik had al helemaal uitgedacht hoe ik de outboard remmen wilden, maar daar komt toch flink wat bij kijken. Afstelbare remdruk verdeler, aangepaste remleidingen, geventileerde schijven voor of achter naaf (van golf 4 of voorschijven 75V6) klauwen van golf 4 v5, evt 75 brembo's maar moet voor straatauto een handremmechanisme hebben (hydraulische handrem maakt het nog gecompliceerder).
Andere optie was 156 2002 achterschijven 269mm met betreffende klauwen.
Het lastige is dan dat je de steunen op de dedion as moet laten maken.
Het is allemaal te doen,maar voor een straatauto die een enkele keer meedoet aan een circuitdag is de SZ oplossing icm goede blokken ne olie de beste optie.
www.lenjansen.nl
67 gt 1300 junior,82 sud ti qv 1.7,91 33 16v carb,96 155 2.0 Twin Spark 16v,00 147 selespeed,
01 156 2.5 V6 24V Sportwagon,03 147 Gta,04 gt 3.2,06 147 2.0 Twin Spark 16v,12 giulietta qv