Inderdaad Leo, de basis van de auto is gewoon goed en aandacht heeft ze vandaag zeker gekregen.............
Wat is ons opgevallen: geen gaten en zorgpunten tegengekomen. Allemaal dezelfde schroeven en netjes in klemmetjes vastgedraaid, dat heb ik wel eens anders gezien. Ik ben bij mijn eerdere Alfa's overal houtschroeven en parkers tegengekomen die overal ingejast waren. Dit was een verademing. Alles was/is gangbaar. Dus een beetje de gang erin gebracht vandaag..........
Interieur eruit, beetje vliegroest, geen enkel zorgpuntje.
Wat gesmeerd
Zo staat ie nu te drogen
Al met al viel het niet tegen, nergens gekke dingen, een harde koets van 48 jaar oud. Deurpanelen halen wij er nog af, 1 deur heeft een plekje, maar niet door en zelf goed netjes te maken. Op de staande pedalen-bak zat een soort plaatje. Dat had heel veel meegemaakt en maken we weer nieuw. Das zo'n beetje het enige laswerk. Achter de grille was alles zwart. Ben er nog niet uit....... of schuren en baby-blauw of zwart houden. Zorgt ervoor dat hij een compleet zwarte grille houdt.
O ja ik schroef alvast speakers in de hoedenplank........... der is al wat ruimte gemaakt met een luchtbeitel of kangoo........ gaan we nu netjes doen en meteen speakers erin.
Dit weekend bestelling eruit voor nieuwe vloerbedekking, deurrubbers, stuur, naaf en stoelen. Verder nog wat klein spul zoals nieuwe pookhoes etc.
Deze week twee spuitbussen laten maken met 2 componenten ouderwetse autolak, niet op waterbasis, bus krimplak voor het kleppendeksel, en de eerste berg onderdelen bij Barend ophalen hoop ik.
Gr Ron