Mmm, jammer dat alle plaatjes weg zijn...
Nu ben ik zelf ook niet meer zo veel op het forum te vinden, mede omdat er weinig meer gebeurt.
Maar dat ligt ook aan mezelf, daarom weer eens een update van de 33 16V Carb:
Nog minder leuk was dat paar weken terug op een dijkje er ineens een flinke ratel van de auto vandaan kwam...
Toch maar naar huis gereden (voelde als dat het toch al kapot zou zijn en uiteraard haalt oude techniek het dan gewoon.
Paar dagen later eens gaan kijken, was 1 homokineethoes kapot en het vet zat echt overal... Owja, oeps... deze had ik voor de apk ff snel dicht gekit en daarna nooit meer aan gedacht. Stom, mijn eigen fout en dus maar ander asje opgepikt, voorzien van nieuwe hoesjes (om het dan maar gelijk goed te doen) en gemonteerd... Jammer, dat was het duidelijk niet.
Weer paar dagen later de 33 maar wat omhoog gezet (old scool sleutelen op de grond in krappe ruimte):
Bak eronder vandaan gevist:
Bak open gemaakt waar ik de nodige metaaldelen vond die er niet los in horen te zitten:
En bam... er missen hier en daar wat tanden:
Nu nogmaals geprobeerd te draaien, maar er zat nu geen beweging meer in.
Die 1.3S bak die normaal 88pk te verduren krijgt houd dus niet van mishandeling van >150pk
Dus ander bakje (met kleine upgrade) wat ik nog heb liggen ga ik klaar maken en dan eronder meubelen...