Benzine leidingen binnen zijn zelfs gemakkelijker meen ik dan ze buitenom te laten lopen bij keuringen & regelementen...
Maar ik kan 't mis hebben...
Beste beste allemaal,
Btw, de technische keuring bij het SS wilde de 75 juist afkeuren omdat de leidingen buitenom liepen..... Ze lopen dan van linksachter naar rechtsachter en komen dan naar voren. Juist, over een vuurspugende uitlaat heen. Dus ook daarom nu binnen.
Groeten,
Roy.
....ik overweeg de vooruit weg te laten; lekker frisse lucht door wapperende haren.Roy, het wordt erg warm deze zomer zonder de ventilator roostertjes in het middenconsole
![]()
Oké Dré, dank voor de toelichting/informatie/tip. Zo ken ik je weerRoys brouwsel keuren we niet af in een gesloten kast.. hoeft niet eens vloeistof dicht te zijn.. maar ik zou voor de fia eisen gaan in deze gevallen...
Roy, als je een kast eromheen bouwt maak er dan een druk schakelaartje op om de pomp even te bekrachtigen... altijd handig bij testen, leeghalen startne na lange tijd etc etc...
Nix is zo verandelijk als een SS eikel...Ik zelf keur die pompen IN de auto meteen af... ik zal het tzt eens opzoeken maar het lijkt me geen goedkeur...
Als er een slang afspringt heb je een heeeeeel groot probleem!!! De slangen IN de auto mogen idd GEEN koppelingen hebben!!! Daarnaast altijd staalomvlochten ivm doorsnijden...
Wat betreft de pomp en het filter zou ik uit veiligheid echt deze naar buiten verplaatsen... IN de kofferbak oid...
Lastig he die SS eikels ??