![Thumbs up! :thumbs:](./images/smilies/smile_thumbs.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Zijn mijn projecten te moelijk dan?WOW !!! Dat ziet er dik in orde uit KasEindelijk eens een projectentopic waar ik alles van begrijp
![]()
Kristal
![Surprised :o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
![Blue Laughing :blue_lol:](./images/smilies/laughing.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
(s%#t er zijn al een hoop foto's weg!)
Zijn mijn projecten te moelijk dan?WOW !!! Dat ziet er dik in orde uit KasEindelijk eens een projectentopic waar ik alles van begrijp
![]()
Kristal
Ik zal een foto plaatsen binnenkort van een folder uit 1979 waar zo`n pookknop te zien is. Waarom alleen een pookknop houtkleurig is, is mij ook een raadsel maar het bestaat wel.Hé KAS, dat interieur ziet er veel gaver uit zo!maar heeft een Ti ook een plastic pook met houtkleur/nerf?
![]()
Is je die uit de folder van 1979 wil namaken....dat model is een type 2 1.3 of 1.5 TI. Die heeft al plastic wielkastverbreders en plastic dorpel bescherming. Zit een hoog opstaande achterspoilert op die alleen op de achterklep zit, en hij heeft al het 'Super' dashboard.Ik zal een foto plaatsen binnenkort van een folder uit 1979 waar zo`n pookknop te zien is. Waarom alleen een pookknop houtkleurig is, is mij ook een raadsel maar het bestaat wel.
Je hebt gelijk. Parkinson. Ik vergeet het steeds.....Parkinson... het is allebei vreselijk, maar bij Alzheimer vergeet je steeds welk raamlijstje je al gehad had
Je hebt gelijk. Parkinson. Ik vergeet het steeds.....Parkinson... het is allebei vreselijk, maar bij Alzheimer vergeet je steeds welk raamlijstje je al gehad had![]()
Je hebt gelijk. Parkinson. Ik vergeet het steeds.....Parkinson... het is allebei vreselijk, maar bij Alzheimer vergeet je steeds welk raamlijstje je al gehad hadMorgen maar eens bij mijn huisarts langs.