even opfrissen hiero
koni's gemonteerd, apex gemonteerd.
de renaultlip is van de bumper af en ik ga mn bumpers oplappen en een lip van MS design monteren
men neme poly plamuur:
aan de gang: schuren (half uur)
impressie van het logo dat moet worden opgevuld (lelijk uitgefreesd door fabricant):
MS lip maar even gepast.
meteen de kriebels en de ms lip even gepast
het zilvergaas gaat eruit en er komt zwart gaas in de bumper. Zo val t het niet echt op en is mn radiator toch beschermd tegen stenen.
De DTM-wisser is recht gemonteerd maar ligt nu plat. Wist veel beter dan origieneel dankzij de hoge druk op het raam. De hypersnelle wisbeweging van de wissermotor is nu ook minder storend.
VERDER xenon ingebouwd (6500K)
het is niet moeilijk dat was mijn conclusie.
2 aandachtspuntjes wil ik hier wel even kwijt.
bij onze alfa's zijn de rechter en linker dimlichten apart gezekerd, terwijl er bij de xenonset 1 zekering zit. Je moet er dus een 20A zekering bij halen.
twee gaten maken van 2cm in de afschermkapjes. (zorg voor een goede 20mm boor!)
als je het gat maakt van 20mm is het beter (ben ik nu achter) om het gat aan de zijkant van het kapje te maken! anders zit je met een verstevigingsdeel aan de binnenkant van het kapje.
dit laatste wordt je duidelijk als je de boel open hebt.
ik bedacht dit te laat en moest met een dremel klooien.
nog wat foto's van de inbouw:
hier zit de krachtbron
het resultaat vanuit twee hoeken: (het licht buiten is nu fel dus foto's zijn moeilijk te nemen)
kheb een heel kort filmpje
http://s4.photobucket.com/albums/y102/J ... 0_0969.flv waar de kleur beter uitkomt. Op de foto lijkt het namelijk blauw/groen achtig licht maar het is echt BRIGHTWHITELIGHT
[/quote]
inmiddels zitten er leds ipv de stadslichten zodat dit een mooi geheel is geworden.