Vorige week zondag was ik aan de sleutel aan de 155 en kwam erachter dat m'n motorsteun en uitlaatsteun hun beste tijd hebben gehad. Misschien dat de motorsteun nog wel een tijd mee kan, maar ik kon het niet laten hiervoor een nieuwe te bestellen.
Nieuw spul is binnen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gaat er zaterdag (21-11) onder.
Eigelijk was dit het doel; het plaatsen van een andere tussenpijp. De vorige hing duidelijk lager en zat daardoor regelmatig aan de grond. Er bleek ook al een klein gaatje in geroest te zijn en er was flink aan gelast. Deze tussenpijp is ook nog niet helemaal naar m'n zin (maar wel beter dan de oude) en gaat ook wel is het asfalt aan tikken, dus waarschijnlijk gaat dat een las-projectje worden, zodat het wel naar m'n zin is.
De uitlaat glimt vanwege de hittebestendige blanke laklaag om de roestduivel even tegen te gaan.
Vandaag weer aan de klus geweest. En de nieuwe steunen zitten erop
Had ook al een tijdje Goodridge remleidingen klaar liggen, want het gevoel in het rempedaal is nooit naar m'n zin geweest.
Vandaag gemonteerd, een beste klus en van de 6 leidingen zitten er maar 4 op de auto. Die andere twee komen later nog.
Het resultaat is verbazingwekkend moet ik zeggen, wat een respons op het pedaal! Ik gok zo dat m'n vorige leidingen echt niet lekker meer waren, want m'n pedaal is nu stukker harder en de remmen reageren veel sneller. Heb een tijd terug rondom de blokken en voor de schijven vervangen, samen met de remvloeistof, maar vond het gevoel in het pedaal nog tegen vallen. Dat is nu weg. Snel die laatste twee leidingen...
En owow, wat zien die veren en schokdempers eruit... :@