Hermano73

RE: 33 pimpen

za jan 28, 2006 01:14

Laat je de banden, ruiten en wielbouten ook gelijk in de kleur spuiten??
Lachen man! :lol:

Ik zie nog weinig luchthappers en bodykits, zijn de plannen bijgesteld? :?

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen

di feb 14, 2006 21:05

deze kleur willen we de 33 laten spuiten........ Iemand met fotoshopgave die ons kan helpen een voorstelling hiervan te maken?

Afbeelding

Gebruikersavatar
33carbs
Full Member
Full Member
Berichten: 373
Lid geworden op: di apr 12, 2005 22:59
Locatie: Uden

RE: 33 pimpen KLEUR KIEZEN HELP

di feb 14, 2006 21:58

das wel een heeeele gave kleur. doen dussss
in bezit:
ducati 999
75 1.8
146 ti

Gebruikersavatar
Graffiaturo
Guru Duplice
Guru Duplice
Berichten: 2145
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 20:51
Locatie: Culemborg

RE: 33 pimpen KLEUR KIEZEN HELP

di feb 14, 2006 22:11

KTU!!!!!!!!!!!!!!



























kan ik weer een nieuwe kleur kiezen :cry: voor de sud
http://www.graffiaturo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
alfaqv75
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 7446
Lid geworden op: ma jun 13, 2005 17:31
Locatie: Bleiswijk

RE: 33 pimpen KLEUR KIEZEN HELP

wo feb 15, 2006 09:43

kan niet foto-shoppen, maar heb nog wel dit:

Afbeelding
33 type 2 16V carbs & Delta EVO

Historie: Spider QV ‘87, 33 1.4, 147GTA, 156 2ltr, 75 America, 33 16V, 155 2ltr 16V sport, Giulia Squadra Bianca, 75 QV, 33 imola, 75 ts, 33 1.5, 75 ts, 33 16V QV S, 33 16V QV, 33 16V, 33 1.7 8V, 33 1.3S

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen bij de spuiter

vr feb 24, 2006 15:26

't oranje van hierboven komt in de buurt.

De 33 staat bij de spuiter. Er zal nog het een en ander moeten worden rechtgestreken en geschuurd. Zo te horen zal het wel even duren, de 33 is voor de leegloopuurtjes van de voorbereider. We hebben de achterspoiler en de voorklepluchthapper meegegeven. DIe kunnen dan worden gespoten. De bumpers moeten nog van extra koelgaten worden voorzien, de spiegels nog gedemonteerd en de grille ditto. De skirts hebben nog een reinigingsbeurt nodig en dat zal alles in een keer worden voorbereid en bij de spuiter worden afgeleverd na de wintersportvakantie.

We zijn erg benieuwd wat Electric Orange met een 33 doet........

Tot over een week, dan hebben we foto's.

groet, klaas

Gebruikersavatar
Beezztie
Full Member
Full Member
Berichten: 437
Lid geworden op: zo aug 21, 2005 20:03
Locatie: Barendrecht
Contacteer: Website

Re: RE: 33 pimpen bij de spuiter

vr feb 24, 2006 19:18

't oranje van hierboven komt in de buurt.

De 33 staat bij de spuiter. Er zal nog het een en ander moeten worden rechtgestreken en geschuurd. Zo te horen zal het wel even duren, de 33 is voor de leegloopuurtjes van de voorbereider. We hebben de achterspoiler en de voorklepluchthapper meegegeven. DIe kunnen dan worden gespoten. De bumpers moeten nog van extra koelgaten worden voorzien, de spiegels nog gedemonteerd en de grille ditto. De skirts hebben nog een reinigingsbeurt nodig en dat zal alles in een keer worden voorbereid en bij de spuiter worden afgeleverd na de wintersportvakantie.

We zijn erg benieuwd wat Electric Orange met een 33 doet........

Tot over een week, dan hebben we foto's.

groet, klaas
Ben erg benieuwd,! Enne veel plezier op de wintersport, helaas slaan we zelf een jaartje over.. :cry:
Zoekende naar Scalino of Giulia Super

Gehad: 75 2.0 TS '92 Rosso, 75 3.0 America '89 Rosso, 75 2.0TS 1989 Grigio Medio, Giulia 1600 Super Biscione, Giulia GT Junior '67 Rosso to be GTA Junior Stradale Replica

SCARB nr. 4755

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen bij de spuiter

za feb 25, 2006 00:37

In april weet je waarom!

groet, klaas

Gebruikersavatar
GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo
Berichten: 3877
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:24
Locatie: Truzement

Re: RE: 33 pimpen KLEUR KIEZEN HELP

za feb 25, 2006 10:54

KTU!!!!!!!!!!!!!!

kan ik weer een nieuwe kleur kiezen :cry: voor de sud
Electric orange :thumbs: (Jammer Graffiaturo ik heb nix verklapt hoor.)
en dan over het randje boven de deurklinken afplakken om de bovenkant lime groen metallic te spuiten de ronals eronder met het hart ook hetzelfe groen.
Zal eens kijken om wat te soepen van de week.
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen bij de spuiter

di feb 28, 2006 07:22

Voor vertrek naar de spuiter trouwens nog even een bleeder (Chicago Hope) en moest in allerijl de benzineslang naar 't filter worden vervangen. De benzine spoot eruit. Zoiets kan al je werk in 2 minuutjes in as doen opgaan. We waren blij dat we blij er op tijd achter te komen.
Groet, Klaas

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen bij de spuiter

zo mar 12, 2006 09:11

Bij de spuiter geweest. Had het druk met allerlei haastklussen en omdat ik leegloopuurtarief betaal............. Niks gebeurd.

Toch maar een update. We hebben de bumpers, grille en spiegels voorbereid voor de spuiter. De louvres in de voorbumper naast de mistlampen weggezaagd en gevijld zodat daarin ook nog extra racegaas kan worden gemonteerd. Dit voor de mega koelingsbehoefte van het machtige 1.4 blok. En voor de looks. Ondanks aandringen mijnerzijds besloot Jeroen geen gaten in de achterbumper te zagen om een meer 2F2F look te krijgen. Dus we waren vroeg klaar jl donderdagavond.

Ondertussen de Sebring uitlaat van Graffiaturo gescoord, nog ff ophalen natuurlijk maar dan hebben we aan de achterkant een ECHTE sportuitlaat en geen knetterende ALDI allesdemper. Dit zal wel uitzagen van de uitsparing van de bumper tot gevolg gaan hebben en dan hebben we ook een echte reden om daarover zo'n roestvrijstalen plaatje te plaatsen.

We hebben erg veel voorpret bij het verschijnen van de Ford Tocus ST posters en de reclame op TV...

Groet, Klaas

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 update van de spuiter

za mar 18, 2006 17:45

Vandaag eventjes bij de plaatwerker/spuiter wezen kijken. Hij pakt het serieus aan. Hier en daar nog wat rubbertjes en stripjes die wij hadden laten zitten verwijderd. Roestplekjes idem dito, die eruit gestraald. Nog nooit was een 33 zo ontluisterd. Van deuren en achterklep ontdaan tussen de duitse snelwegracers.

Een aantal van jullie zal de door hun "geleverde" donoronderdelen misschien nog herkennen. In de loop van de week moet ik toch nog een "nieuw" achterbumpertje langsbrengen. De "oude" had een scheur die meer kost aan het repareren dan een vervangend exemplaar.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen update van de spuiter

wo mar 22, 2006 05:14

Het leven van amateur pimper is niet eenvoudig. De RA deur uit de Ceesreeser bleek, zelfs na onze eerdere inspanningen, te krom om nog passend te maken. Ik reed net uit m'n werk in Zwijndrecht weg toen de plaatwerker belde. In allerijl een deur bij Usato gehaald en in Poeldijk gebracht zodat het werk aan de 33 niet stagneert.

Het lijkt erop dat de aannemer, die wat veranderingen aan de loods aan het doen is, aan het einde van de week zover is dat de auto's er weer in kunnen. Wordt wel tijd. A.s maandag wordt de verrijdbare vierkolommer geplaatst en het zal krap worden als de buurman z'n juul ook eindelijk klaar is en pimpmobiel en juul naast elkaar worden opgebouwd... Ik ben zeer benieuwd of 't allemaal gaat passen.

Hermano73

RE: 33 pimpen update van de spuiter

vr mar 24, 2006 22:41

Ik heb met een vriend van me ook een een (soort) auto spuitklaar getracht te maken, viel dat effe tegen.
Die vakmannen zien het toch altijd net effe anders...

Ik hoop dat het allemaal een beetje lukt met de aanstaande 33 in sinasappelmetallictenue!

klaas
Advanced Member
Advanced Member
Berichten: 595
Lid geworden op: za jan 08, 2005 06:57
Locatie: den haag
Contacteer: Website

RE: 33 pimpen update van de spuiter

za mar 25, 2006 06:18

inderdaad, Jarko. Ik heb ervan geleerd. Het is tof te zien dat elke onrechtmatigheid, zelfs die waarvan ik het bestaan niet wist; krasje, deukje, roestplekje, wordt verwijderd. Grappig is ook dat we iets veel extremers van plan waren dan we nu aan het maken zijn.

Deze week is er weinig gedaan. Wordt vervolgd.

Groet, Klaas

Terug naar “Projecten”