Met wat hulp van buitenaf toch gelukt! Hierbij een aantal foto's van het project. Volgende week ga ik even kijken bij de spuiter en zal bij schokkende veranderingen even wat actuele foto's maken. Ik had vorige week foto's gemaakt, maar door een "lompe"actie gewist vanaf de geheugenkaart, zonder ze te hebben opgeslagen.
Body is helemaal kaal geweest en daar waar nodig voorzien van nieuw plaatwerk.
De auto was wit en blijft wit! Komen 1750 1e serie stoelen in. 7Jx14 GTA velgen en uiteraard de nodige details en dingen om hem "spannend"te maken en hem de juiste GTA "stradale" look te geven. Techniek ben ik nog niet over uit. Een moderne Twin Spark of een mooi oud Nord blok. Twin Spark is leuk, maar het oog wil ook wat! Tegen de tijd dat de techniek in een gespoten en opgebouwde carroserie geplaatst moet worden, hoop ik er toch uit te zijn. Maar oud type blok heeft toch de voorkeur, alleen geen hangend filter, maar daar hoor je mij niet over zeuren. Het is immer geen orgineel en blijft een auto die qua looks op een GTA moet gaan lijken.
Onderstel reeds gestraald gepoedercoated, nieuwe rubbers bussen etc. alleen nog "even" monteren. Brembo's, sper, schroefkooi, etc. etc.
[/img]
[/img]