Ze hoeven niet te lekken... maar kunnen te plat zijn waardoor je bussen te laag zitten wat aan de bovenkant dan weer problemen geeft en je de ene na de andere koppakking kan kosten.Voetpakkingen zijn er 1500km geleden nieuw in gegaan,toen er nieuwe zuigers en bussen in gingen.Ik zou toch even naar de bushoogte kijken... De voetpakkingen zijn maar miniscuul dunne o-ringen die bepaald niet het eeuwige leven hebben en redelijk vaak voor dit soort problemen zorgen.
Als die zouden lekken,zou er ook wel water uit mn carterpan gekomen zijn,maar daar kwam echt puur en alleen olie uit.
Het wachten is nu op pakkingen,helaas heeft de leverancier wat vertraging
Heb toevallig je hele topic es doorgelezen, omdat ik toch niks anders te doen had.Na 3 weken wachten op pakkingen,had ik gistermiddag eindelijk een pakketje van G van P.
Nadat ik vannacht de nachtrit gereden heb,vanmiddag toch de cilinderkop er nog even opgezet en nagetrokken,en de ketting weer om de tandwielen getrokken.
Helaas heb ik wel wat kort geslapen,dus erg veel energie had ik niet,het afbouwen zal gedurende de komende week wel gebeuren
Ten eerste,bedankt voor je compliment
En ach,wat is geluk,als ik de goede momenten en de slechte momenten tegen elkaar afweeg,staat het er nogsteeds positief voor hoor
Vanmiddag na mn werk naar de motoren revisie om mn speciaal gemaakte uitlaatpakkingen op te halen.
Vanavond weer even lekker bezig geweest,de inlaat en het uitlaatspruitstuk met turbo zitten er weer op,en ook het kleppendeksel.
Morgen na mn werk even koelvloeistof halen,en olie bijhalen(ik had nog maar 5L) en dan hopelijk morgenavond of zaterdag starten
Aha Je vertrouwt het niet zo?Ga er maar niet vanuit dat ik weer een startup filmpje ga maken hoor
Zo staat het er nu ongeveer bij:
Is dat ook een soort van sarcasme ?Aha Je vertrouwt het niet zo?Ga er maar niet vanuit dat ik weer een startup filmpje ga maken hoor
Zo staat het er nu ongeveer bij:
Volgas door de straten van Alkmaar!! Camera met zuignap d'r op en een mic bij de uitlaat..Mag inderdaad hopen dat het sarcasme is.
Opstart filmpjes vind ik niet zo boeiend,zal kijken of ik binnenkort eens een rijdend filmpje kan maken.