Thanks Michel, leuk klusje voor de kerstvakantie!
Verleden week op zaterdag en zondag naar de Nordschleife geweest.Lekker met een paar vrienden een hotel genomen (hotel ann die Nordschleife). Geweldige service, goede kamers en een heerlijk ontbijt. En natuurlijk zaterdagavond lekker naar de blauwe ecke geweest. Ook nog even een bezoekje aan Ron Simons gebracht voor wat nieuwe botjes. Wat een geweldige zaak is dat toch. Ook even de 75 van Ron bewonderd met plusminus 380 pk..... Wat een beest (3.7 liter)De grune holle was weer ouderwets gezellig met echt heerlijke koffie en vriendelijke bediening.
Over het rijden op de nordschleife kan ik heel kort zijn: geen grip.......hahahaha. Heb in totaal 4 ronden gereden schrok echt van het gebrek aan grip terwijl ik toch echt alles botersuperzacht had afgesteld. Eerste rondje was om plusminus 1030 en de baan was nat en koud. Kreeg het vermogen gewoon niet op de weg, her ass was all over the place. Tijdens de 4e ronde kwam het met bakken uit de lucht heb toen samen met Johann besloten om het maar heeeeeeeel rustig aan te doen. Al met al weer een geweldige ervaring maar, rijden in december op de ring is echt voor gevorderden
Heb eigenlijk geen antwoord op waarop ik geen grip had. De ideale lijn op droog was superglad en aan de buitenkant van bijna ieder bocht lagen veel bladeren. Bleef dus daartussen maar dat was dus niet genoeg. Denk dat het met het met de balans te maken heeft ze is denk ik te licht van achteren? 75 wordt in ieder geval binnenkort uitgewogen.
Heb hier en daar weer wat gewicht verloren maar gaat nu echt om grammen. Zal volgende week wel even alles bij elkaar optellen en van het gewicht aftrekken.

Verders setje OZ racing 8j 17 inch aangeschaft hierdoor weer een gewichtsafname van 2 kg per velg. Ze worden nu eerst even gepoedercoat en de uiteindelijke kleur hou ik nog even geheim hahahaha. De nieuwe botjes zitten er ook weer onder.....