Deksels
Haha ja da klopt, helaas alweer leegZie ik daar mijn favoriete Rustoleum 2178 staan?
Ziet er goed uit die bak... jammer dat hij zo ver onder de auto hangt.
Vliegwiel is dus gebalanceerd en gelijk gemaakt aan het 164 vliegwiel qua onbalans.mooi hoor ...je hebt PB
Versnellingsbak heb ik geparelstraald en toen in de blanke lak gezet.Hoe heb je die versnellingsbak zo mooi gekregen?
Schoonmaken, schuren en zilver spuiten?
Zoja blijft dat wel zitten onder de auto? Ofwel begin het niet weer snel te oxideren?
Alvast bedankt voor je reactie.
Oja super topic om te volgen, wordt een pracht motor!
Bedankt, ziet er top uitVersnellingsbak heb ik geparelstraald en toen in de blanke lak gezet.Hoe heb je die versnellingsbak zo mooi gekregen?
Schoonmaken, schuren en zilver spuiten?
Zoja blijft dat wel zitten onder de auto? Ofwel begin het niet weer snel te oxideren?
Alvast bedankt voor je reactie.
Oja super topic om te volgen, wordt een pracht motor!
(oja na het parelstralen wel alles goed met de hoge drukspuit schoonmaken)
Rob, ik heb nu bij dit plaatje een 4mm spacer ertussen zitten, ik weet niet of het vliegwielverschil uitmaakt. Je ziet ook de kraag met de hardybouten, jij denkt dat deze kraag bij een 2.5 vliegwiel korter is??ben er denk ik achter dat je met een 75 3.0v6 vliegwiel geen spacer moet gebruiken,met een gtv6 2,5 vliegwiel wel....je kunt het zien aan de opstaande rand die aan de krukas komt te zitten,bij de 3ltr zit de kraag verder richting de krukas dan de 3 hardybouten...bij de 2,5 zit het minder ver...
antwoord weet ik niet zeker maar ik denk dat het bij jou goed zit...