Mijn complimenten.Thanks guys!
Alfa Squadra Alckmaria is weer op de foto gezet:
Meer foto's in het topic van Sander.
Dit is heel erg mooi!
(De andere foto's natuurlijk ook)
Mijn complimenten.Thanks guys!
Alfa Squadra Alckmaria is weer op de foto gezet:
Meer foto's in het topic van Sander.
Haha, lekker bezig, over 2 jaar heb je een circuit auto![]()
Was bij mij ook, 1e jaar met 145, 2e jaar nog maar keer met straatauto(75) en toen wist ik het zeker, ik móest en zou een racer bouwen
Ik heb maar even wat algemene fotootjes gemaakt om goed te laten zien wat er zoal gebeurd is.
Laten we beginnen met het APK verhaal. Doordat er andere remmen, assen e.d. onder was gekomen liepen de assen tegen de motor(dynamo) aan.
Ook de velgen liepen tegen de stabi-stang ophanging in de draagarmen aan bij volledig sturen.
Daarnaast zijn ook meteen de achterschijven en blokken gedaan en heeft de auto rvs remslangen gekregen.
De auto is voor de APK 3,5cm verhoogd omdat aanlopen niet apk waardig is.
Daarnaast hebben we dit weekend een aantal andere dingen gedaan. Om te beginnen de QV skirts:
We hebben ook de raamlijstjes van de achterramen opnieuw gespoten. Een bekend euveltje bij de 145's is natuurlijk het roesten van de raamlijstjes.
Natuurlijk nog even dat lekkere kontje op de foto gezet:
Onder de motorkap is er ook wat veranderd. Naast dat we de vpb in kleur van de auto hebben gespoten is ook het open K&N filter vervangen.
Dit filter klinkt anders, reageert anders op het gas(directer) en vooral op warme dagen is zo'n open filter drama!
En een korte tijd terug het onderhoud gepleegd. NIeuwe bougies, nieuw oliefilter, remvloeistof(SuperBlueRacing), en nieuw motorolie: 10W60.
Ook de carterplug is vervangen, reden was het lekken van olie langs deze plug. Tevens een bekend euvel bij de 145'146.
Tot slot het interieur.
De drie middelste banen hoort rode stickels te hebben, dat was inmiddels allang vervaagd en ik heb het weer ingekleurd.
Het moet nog een keer over en het leer moet nog even goed behandeld worden:
Dat was 'm weer voor even, ik zie jullie op Italia a Zandvoort!
Wat een lekker ding is het ook..
Enne daar bedoel ik de auto mee eh!
Ciao, Mike
Niet helemaal goed gegaan met je berichtje maar volgens mij moest dit het zijn:
Wat een lekker ding is het ook..
Enne daar bedoel ik de auto mee eh!
Ciao, Mike