Ben laatste tijd flink bezig met de 33 proberen voor te bereiden op Viva Italia. Als je echt kritisch bent, ontdek je pas hoeveel je nog te doen hebt
Zoveel kleine onbenullige dingetjes die zoveel tijd in beslag nemen.
- rechter gordel voor moest ik nieuw draad tappen in de carrosserie (aangezien deze op de tunnel zit gemonteerd)
- reservewielbak zat wat vliegroest op, alle bitumen verwijderd, opgeschuurd en staat nu in de primer
- Alle onaangesloten kabels verwijderd
- bekabeling in de kofferbak compleet aangepakt, slechte kabels vervangen, en alle blauwe knijpverdelertjes verwijderd
- alarm/startonderbreker er tussen weggehaald
- speakertjes ingebouwd voorin dashboard
- originele hoedeplank erin gezet (en Sony Xplod speakers aangesloten)
- stootstrippen opnieuw gekit (hier en daar liet er wat los)
- stuur staat eindelijk recht
- veerpootbrug zilver gespoten en gemonteerd, lijkt beter dan rood
- alle missende interieurdelen gemonteerd, zoals gordelkapjes, knopjes dashboard, deurstijlkappen en meer
- originele doorpins gemonteerd
- kofferbaklifters vervangen, hij blijf nu uit zichzelf openstaan!
- ruitenwissermotoren gangbaar gemaakt
- rechter raammotor vervangen, liep vast
en zo kan ik nog wel even door gaan.. al met al dus puntjes op de i aan het zetten En er zijn nog heel wat "undotted i's"
Dat was het weer tot zover. Tot 4-9-2011!
De spaghetti
Met de 33 naar het werk
Het blokje, hier nog zonder vpb