
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Geen onbalans in de banden? Kromme velg misschien? Hoogteslag in een band?Tsssssssss, fluitend Pepijn. Letterlijk en figuurlijk............. als ik nog wat puntjes op de I heb gezet. Er zit een tamelijk hevige trilling in de auto wat begint bij 120 en niet in de aandrijflijn zit.
Dat blijft zo . Ook met hogere snelheden als ik naar 3 schakel.
Bedankt voor het aanbod van die sjip ? Kan ik die xeroxen ?Ik heb werkelijk geen idee hoe dat werkt.
Ja Patje, als het pas begint bij de 120 dan klopt dat aardig met het feit dat je grote inch velgmaat in onbalans is... En houdt dat niet op al je over die snelheid komt (150km ofzo?)Er zit een tamelijk hevige trilling in de auto wat begint bij 120 en niet in de aandrijflijn zit.
Dat blijft zo . Ook met hogere snelheden als ik naar 3 schakel.
met echte velgen en echte banden in echte maten die echt perfect trillingsvrij zijn dus daar kan Patje1100 niks meeKanniet Tom
En mijn buurman heeft zijn hele handeltje omgebouwd naar 4 gaats.
Dank Bert. Hoe langer ik er naar kijk, hoe mooier ik hem vind.![]()
Kas. Wat heeft die ET waarde met dit probleem te maken ? Leg uit please ?
Volgens mij is het ET 30 of 35. Weet ik zo niet meer.