Netjes gemaakt Sander
Is je motor staartstuk altijd zo netjes ?
Ja, eerlijk waar, mijn 75 heeft een nagenoeg lekvrije motor.Netjes gemaakt Sander
Knap hoor!Petje af voor de V6! Zowiezo mooie 75!Ja, eerlijk waar, mijn 75 heeft een nagenoeg lekvrije motor.Netjes gemaakt Sander
(Enkel de versnellingsbak lekt een beetje op de prise-askeerrring, maar als ik de koppelimg ga vervangen neem ik dat natuurlijk ook even mee. )
Trouwens, niet slecht he, twee plekjes op een Alfa van ruim 18 jaar oud en 2 ton levenservaring.
Misschien heb het niet duidelijk verteld, maar alle pedalen, m.u.v. het rempedaal worden demontabel. M.a.w. er zijn straks nog maar drie pedalen aanwezig op het moment, dat ik rijd. Op het moment, dat een ander rijdt, zijn er ook drie pedalen aanwezig echter zijn twee daarvan dus anders. Ik ga de pedalen ongeveer halverwege doorslijpen en middels 'sok' en pen (de)montabel maken Snapt uwes?Is er ook nog ruimte voor het gaspedaal zo, en kun je straks nog wel 1 pedaal tegelijk bedienen? Ik vind het al zo'n krappe bedoening in die pedalenbak, zelfs met 3 stuks.