Vandaag weer lekker met de 75 aan de gang geweest,ondanks een ontzettende pijn in mn donder,aangezien ik gisteren de hele dag op t circuit heb gestaan met kloteweer.
Dat was het gelukkig wel waard,want "ons" raceteam staat nu wel eerste in het toerkampioenschap
Goed,terug naar de 75.
Vanmorgen begon lekker,toen ik wou vertrekken naar mn werk was de accu plat,gelukkig was dat snel opgelost met een acculader.
Onderweg nog even getankt,waar ik nog een complimentje van een corvette rijder in ontvangst mocht nemen.
Op mn werk de rechter skirt eraf geplukt,oude laswerk van de dorpels af gebikt.
Toch niet gek,t zat nog best vast,na 6 jaar geleden gelast te zijn,en nooit maar een druppel tectyl of strjkkit gezien te hebben
Nu wel netjes in de zinkspray,strijkkit en tectyl gezet trouwens
Daarna ook de rechter schermrand nog onder handen genomen,en het binnenscherm ontroest,klein stukje in gelast en ook afgewerkt.
Dat betekend dat het laswerk inmiddels dus klaar is,en de 75 wat dat betreft er weer een tijd tegen moet kunnen.
Nu alleen nog een hardy vervangen en een frisse downpipe monteren,en nog wat kleine prutsjes,en dan is de 75 weer klaar voor de apk en het nieuwe jaar