Ik heb de hiervoor geposte foto's in hogere resolutie maar ja, wat heb je daar aan? Foto's van de losse randen staan eerder in dit topic. Ik kan nog wel de exacte ontwerp tekening hier posten (vandaag niet meer), althans hoe je dat zelf kunt uittekenen, de rand die je daarmee maakt is oversize en trim je op maat op je spatbord, daarbij lettend op het wiel dat je hebt, als het wiel heel ver naar binnen zit t.o.v. rand bijvoorbeeld ziet niet uit.Goed bezig hoor. Heb je ook detail foto's van de nieuwe wielrand?Mag ook via mail jeroengtv6@gmail.com
Ben benieuwd hoe je dit hebt strak gekregen na het proplassen.
Weekje vrij gehad, maar ben blij dat ik morgen weer mijn reguliere werk mag doen, kunnen mijn ogen, knieen, rug, handen, schouders etc herstellen.Dat gaat zeker hard! Werk je 's nachts door?
Dat arme sportlichaamWeekje vrij gehad, maar ben blij dat ik morgen weer mijn reguliere werk mag doen, kunnen mijn ogen, knieen, rug, handen, schouders etc herstellen.Dat gaat zeker hard! Werk je 's nachts door?
Er rust geen zegen op die bouten, ze zijn geweest maar er was niemand thuis. En nu is het te laat om te bellen voor een andere keer af te spreken en je kunt via internet iets afspreken maar het zendingnr wordt niet herkend. Zal maandagmorgen maar gelijk bellen.Heb je de goede bouten al ontvangen?
Het sportlichaam krijgt op dit moment wat sportdrank...Grolsch KANON.Dat arme sportlichaam