Afgelopen weken veel aan het project gewerkt en goede progressie geboekt.
Alle elektriciteit achter en onder het dashboard gebundeld en bij elkaar gebonden en vele clusters voorzien van een huls.
Er zijn geen losse draadjes te zien als je de auto inkijkt.
De computer zwart gespoten en onder het dashboard gemonteerd (*).
De snelheidsmeter van een 75 in de cockpit van de Giulietta gebouwd (bedankt voor de tip Bralfa!) en het signaalkastje van de 75 gemonteerd.
De elektriciteit die naar de achterkant gaat voorzien van een huls en met blindklinkmoeren en leidingklemmen langs de dorpel gelegd en met ty-wraps langs de kooi door het brandschot naar de kofferbak geleid.
Edit: nu ik de foto's zie besef ik dat ik mischien een verkeerde teller heb gebruikt!!
Klokkensetje komt waarschijnlijk v.e. 2L carbs en niet v.e. 2.0 TS.
Dat krijg je dus met veel te veel van die zooi opgestapeld in schuurtjes.
Nah, even afwachten als de cardan er onder zit en kijken wat íe doet, anders moet er een andertje in.
De gordelogen voor het 5e en 6e punt en voor de lendegordels gemonteerd.
De bestuurdersstoel gemonteerd.
Stuurkolom voorzien van kappen en gat voor contactslot afgeblind.
De koolborstel voor de claxon was afgebroken.
Dankzij fRankalfa heb ik een iets te grote borstel uit een schakelaar van een Giulietta pasgemaakt (ongelooflijk he,er zijn dus gewoon verschillende types plastic schakelaars in de type 3 gebruikt).
Stuur gemonteerd (sportnaaf + afneembare naaf), de sportnaaf is kapot gegaan (eigen schuld dikke bult, liep er aan te douwen terwijl het niet vast zat en toen scheurde het alu) en een nieuwe is onderweg.
Vlotter gemonteerd en bedrading tbv brandstofsysteem afgewerkt.
De benzineleidingen moeten nog iets worden ingekort, dit doe ik als de tank er uit gaat om te coaten.
De auto was vroeger voorzien van een trekhaak en de gaten die in de kofferbakbodem zitten heb ik nu gebruikt om ogen in te zetten.
Met een spin o.i.d. kan ik straks een tas vastzetten (voor helm, etc.) voor als ik onderweg naar een circuitevenement bent.
De brandstofleidingen en de pluskabel met leidingklemmen in de cabine gemonteerd met blindklinkmoeren en leidingklemmen
(*: note de computer onder dashboard).
Bedrading voor sensor handrem en ruitenpieser in een huls over tunnel naar achteren geleid.
Het reservoir van de ruitenpieser is een bidon in houder en het pompje is een universeel pompje, beide weer gemonteerd met blindklinkers.
Leidinkje voor pieser moet nog worden aangelegd en die bevestig ik met ty-wraps aan de bovengenoemde huls.
De handrem netjes gemaakt.
Verder heb ik bij DPT naast de nieuwe naaf nog een accu en accubak besteld.
Deze komen op de vloer achter de passagierstoel.
Volgende stappen zullen zijn:
Handrem en kabel monteren.
Bak laten kantelen en schakelstang en cardanas monteren.
Daarna weer in de kantelbrug voor het uitlaatsysteem.
Grt,
Joris