Zo afgelopen week weer ff geklust en geknutseld aan de 75
De achterremschijven waren aan vervangen toe, ook tijdens remmen voelde deze schokkerig aan.
Remt nu weer stukken beter dan voorheen, remschoenen waren volledig op
Ook maar direct de middenste ophanging van de uitlaat aangepast daar de katalysator tijdens een rit met 3 man (vrouw-kind en ikke
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
) tegen onderstaand gevalletje aankwam.
Tijdens verwijderen middendemper ook al aangepast, doch wellicht niet voldoende
Nu dus daar waar hij raakte met de flex een snee gemaakt van ca. 5 mm, dichtgeslagen en weer vastgelast.
Vervolgens was het tijd om de hier op het forum gekochte eibachs te monteren onder mijn bolide.
De 75 was nog voorzien van originele veren waarbij ik direct na aankoop van de auto 1 ring had verwijderd.
Dit resulteerde in een verlaging van ca.2 cm.
Tot mijn verbazing waren de EIBACHS net zo hoog als de originele afgeplexte veren (zie foto).
Waarbij de laatste wel dieper liggen na montage omdat ze slapper zijn.
Vreemd: zeker omdat iedereen zegt dat eibachs 30 mm verlagen
Dus ook van de eibachs 1 ring afgeflext om toch de bolide iets korter bij het weg doen te geraken
Het resultaat mag er zijn, eindelijk is ie naar mijn smaak verlaagd
En qua vering weggedrag is er een duidelijk merkbaar verschil, wat dat betreft dus super
Wat ik vreemd vind is dat de 30 mm verlaging niet haalbaar is.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)