in willekeurige volgorde:
- chroomstrip links op dorpel monteren
- deurslot links afstellen (sluit niet goed)
- deurpaneel links afmonteren gedaan
- koelvloeistoflek opsporen (denk gevonden te hebben, ben alleen niet blij mee waàr het lekt) gedaan, voetpakkingen inlaatspruitstukken vervangen, staat nu een nachtje 'nat', morgen kijken of alles dicht is
- rem/koppelingsysteem afvullen en ontluchten
- spiegels monteren
- ruitenwisserbladen vervangen
- radio monteren (al is 't alleen voor 't zicht)
- verlichting afmaken (tig nieuwe lampjes kopen, massapunten nalopen etc)
- zelfgebakken einddemper vervangen door een echte of een beetje bijbuigen gedaan, rammelt niet meer en lijkt helemaal gasdicht
- accu vastzetten (als iemand me kan uitleggen hoe dat klemgeval zou moéten werken graag, maar dat van mij werkt in elk geval niét)
- carbs nakijken/afstellen
- olie verversen
- afdichtings'flappen' van de stuurstangen monteren (Ronnie? heb je ze nog gevonden?) Ronnie had ze gevonden en bezorgd (super!) en ze zitten erop.
- luchtfilter schoonmaken en pasplaat monteren (of tijdelijk het originele luchtfilterhuis een beetje toonbaar maken) gedaan, morgen ff kijken hoe 't opgedroogd is
Weet je het intussen? Anders maak ik vanavond even een foto van de bevestiging.Kan iemand met een sud of sprint hier een beetje duidelijke foto maken (van bovenaf?) van hoe zijn of haar accu vastzit? Misschien helpt het me!
in willekeurige volgorde:
- chroomstrip links op dorpel monteren
- deurslot links afstellen (sluit niet goed) 27-04 geprobeerd, maar nog steeds niet tevreden
- deurpaneel links afmonteren gedaan
- koelvloeistoflek opsporen (denk gevonden te hebben, ben alleen niet blij mee waàr het lekt) gedaan, voetpakkingen inlaatspruitstukken vervangen, staat nu een nachtje 'nat', morgen kijken of alles dicht is - check 27-04, alles dicht, ook met draaiende motor
- rem/koppelingsysteem afvullen en ontluchten
- spiegels monteren
- ruitenwisserbladen vervangen
- radio monteren (al is 't alleen voor 't zicht)
- verlichting afmaken (tig nieuwe lampjes kopen, massapunten nalopen etc) 99,5% klaar, tnx Michel! nog 1 stadslichtje en de claxon, daar komen we wel uit
- zelfgebakken einddemper vervangen door een echte of een beetje bijbuigen gedaan, rammelt niet meer en lijkt helemaal gasdicht
- accu vastzetten (als iemand me kan uitleggen hoe dat klemgeval zou moéten werken graag, maar dat van mij werkt in elk geval niét)
- carbs nakijken/afstellen
- olie verversen
- afdichtings'flappen' van de stuurstangen monteren (Ronnie? heb je ze nog gevonden?) Ronnie had ze gevonden en bezorgd (super!) en ze zitten erop.
- luchtfilter schoonmaken en pasplaat monteren (of tijdelijk het originele luchtfilterhuis een beetje toonbaar maken) gedaan, morgen ff kijken hoe 't opgedroogd is - check, 27-4, keurig