Maar tsja... Nord koppen kunnen ook zo ontzettend vast zitten...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Het zijn spiebanen, die kunnen eigenlijk niet ontzetten tenzij ze allemaal afbreken. Maar alle vier (links en rechts aan de draagarm en ook links en rechts aan de chassisbalk) zitten ze MUURVAST. Nog nooit gezien.Ik heb toch de indruk dat er misschien iets ontzet is...
Maar tsja... Nord koppen kunnen ook zo ontzettend vast zitten...
Je gaat volgens mij wel steeds beter bij je avatar passen...Het zijn spiebanen, die kunnen eigenlijk niet ontzetten tenzij ze allemaal afbreken. Maar alle vier (links en rechts aan de draagarm en ook links en rechts aan de chassisbalk) zitten ze MUURVAST. Nog nooit gezien.
een gasbrander met die zilveren vullingen, die werken wel goed en daar kan je wel wat mee heet stoken....Lijkt me niet, maar ik begin te twijfelenIs er toch niet iets anders aan de hand dan "roest"?Echt, dit zit ZO ongelooflijk vast!
Ik heb nog geen hittebehandeling gedaan, daar heb ik geen goede spullen voor. direct na het eten maar weer een ritje Praxis denk iken hopen dat ze er iets grover geschut hebben dan een laffe verfstripper.
een betere automaterialen zaak heeft wel zo'n brander in zijn schap.De Praxis kwam niet verder dan een soldeerbrandertje en een verfstripper helaas. Hopelijk zaterdag tijd om elders te shoppen voor serieus 'vuurwerk'!
Kansloos. Ik ben er klaar mee. Ik slijp ze er af en steek er wel nieuwe op.Is't al gelukt Yuri?
Het leven van een Alfist gaat ook lang niet altijd over rozen, wel iets vaker over bloed, zweet en (ook bijna) tranen!Kansloos. Ik ben er klaar mee. Ik slijp ze er af en steek er wel nieuwe op.Is't al gelukt Yuri?