Ondanks dat de laatste berichten wellicht anders doen vermoeden
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sieger, de auto is nmm altijd een beetje zoekerig geweest, wellicht dat het camber er ook iets mee van doen heeft ? Ik had ook wel het gevoel dat de carrosserie zo nu en dan ook wel eens om wat meer stijfheid schreewde. terwijl ik als een watje stuur......
gr Ron
Ik heb hem tussen Frank en Erwin ook nog een blauwe maandag gehad. Ik moet eens verzinnen of ik hem ooit wel volgetankt heb, zo kort heb ik hem gehad geloof ikSieger, de auto is nmm altijd een beetje zoekerig geweest, wellicht dat het camber er ook iets mee van doen heeft ? Ik had ook wel het gevoel dat de carrosserie zo nu en dan ook wel eens om wat meer stijfheid schreewde. terwijl ik als een watje stuur......
gr Ron
Hey Ron, wat ik me al een tijdje afvroeg, wanneer heb jij deze auto gehad? Nadatie van Aernoudt is geweest ging die naar ene Frank uit Limburg (geloof ik) en daarna naar Erwin, toen naar mij? Of mis ik wat
Zoekerige maakt me niet uit, dat licht aan de uitlijning. Maar ik bedoel echt speling op de achteras, je voelt echt dat het kontje wat deint bij baan verwisselen. Vooral als er iets zwaars achterin ligt, is het helemaal schrikken.
maarre, ik hoop dat je geduld hebt... die fabriek heeft in de hens gestaan. wacht nu reeds een maand op de PU's voor de mijne...Morgen een powerflex voor de dionas bestellen, wattstangen, dat centrale ding. Eerst maar met een powerflex proberen, lager is mooi maar wéér 130 euro en kan altijd nog.