Goed, heftige crossposting in/met dit
topic, dus hier verder met plaatjes van OMGWTF (en discussie omtrent velgenkeuze
)
Het interieur was losliggend bruin skai dat ik wilde vervangen voor iets anders. Daar heb ik van dat goekope (dus dun, dus makkelijk te verwerken) anthracietkleurige tapijt van de Leen Bakker voor genomen met een pot tapijtlijm en bison-tix. Na een weekje kliederen was ik zeer content met het resultaat. Wel zijn de moeren van de gordels op straat gevallen toen ik ze loshaalde
Het dashboard heb ik met plamuur gevuld (scheuren, wat dacht jij ?) en met zijdeglans zwart gerold. Ik ben er happy mee. Het blijkbaar biologisch afbreekbare fineer heb ik vervangen voor alu (duidelijk genept van Giulia555 voor de oudgedienden onder ons) en het schakelaarpark een beetje geordend. Alle losse onderdelen zoals bv. de stuurnaaf, de stuurspaken, bekleding A-stijlen, spulltjes op de deurpanelen, afdekkap schakelpook, etc etc heb ik opnieuw in het zwart gezet. I like.
Door het flitslicht lijken de kleuren heel contrasterend, maar het tapijt is in natuurlijk licht veel donkerder en het stuur ook. De rode kabel (de + van de accu in de kofferbak) heb ik onder de dorpellijst laten lopen.
Dat de stuurkolom zo blootlicht zie je als je erin zit eigenlijk niet zo. In het midden zit de noodschakelaar. Links daarvan de schakelaar voor het contact en daaronder (wat zat daar origineel ??) de startknop.
Dat restaurant overigens heeft héél lekkere Moksi Metie !