Het stuurhuis is afgedopt. Ik heb een slang als overloop gemaakt en het werkt erg goed. Zelfs met blok erin, op 205 banden, krijg ik hem zonder heel veel moeite rond.
Ik heb de remleidingen en koppelingsleiding er onder zitten, de ts demper gaat ook passen, ik moet alleen de voorpijpen nog pas maken op de spruitstukken.
Kwestie van de flenzen eraf slijpen, een stukje draaien en er weer op lassen.
Motorblok ligt er in en hoeft er niet meer uit. De electra van het motormanagement weer aangesloten en radiator gepast.
Komt goed, een paar steunen maken en de slangen iets in korten. Luchtfilter moet ik ook nog wat mee, de eerste bocht van de buis is te flauw, dus moet de buis verlengd worden, nog geen idee hoe ik dat ga doen.
Nu nog ietsje meer tijd maken dan komtie nog eens af, schiet niet op zo, maar ja, je bent ondernemer of je bent het niet.
Ik heb de deadline opgeschoven naar de SSAR. Italie ga ik echt niet halen en ik zou toch wel een paar km willen rijden voor ik zover van huis ga met dat ding.
SSAR moet lukken, iig rijdend en hopelijk met kenteken, anders gaattie op de aanhanger als er nog geen kenteken op zit.