Zo nou poeh hehe die krengen zitten eronder. Nu slechts ontluchten en als er dan nog een remverschil achter aanwezig is dan... Dan...
Heb je de blokken niet juist afgesteld
Die hulpkoppelingcilinder heb ik er onder gekregen zonder iets te demonteren (dan uiteraard het oude ding zelf

).
Maar....Laat de vork die door de plunjer wordt bedient niet losschieten want je krijgt hem nooit meer goed op z'n plek, check of de plunjer van de oude en de nieuwe idd identiek zijn, deze cilinders passen onder meerdere typen dacht ik, maar de lengte van de plunjer is verschillend.
Dat van het ontluchten met de nippel naar boven lukt alleen als het ding nog niet zit gemonteerd. De plaats is 'fixed' dus van enige vrije beschikking aangaande de nippel is geen sprake.
Ding eerst aansluiten op het slangetje (vervang dat ook aub mee, volgens mij kun je er alleen bij als het ding los is namelijk) dan ontluchten en dan pas monteren. Als je dus de plunjer daarna niet naar binnen krijgt, dopje van het drukvat af laten.
Ook tijdens het ontluchten heb ik lopen foemelen met het kapje op de drukpot. Ik geloof dat je officieel het deksel los moet laten, maar ik drukte het pedaal in, dopje erop, pedaal los, geloof ik. Rommelen met de druk in het systeem, daardoor kreeg ik er meer lucht uit.
De hedendaagse Socialist laat de Kapitalist voor zich werken.
Pakezel: VW T5
den Duyf: Giulietta 2.0 1983, uiteraard zilvergrijs!
den Roedmob: Giulietta 2.0 1985 Gesloopt wegens onredbaarheid
den Pruym: Giulietta 1.6 1979. pruimkleurig dus
scarb 0149