Haha dank allemaal!
De sprint is nog lang niet 'klaar' maar dat maakt niet uit... precies zoals Ciclista al zei, je komt op een punt dat je bijna niet verder kunt als je er niet af en toe een stukje mee (proef) kunt rijden.
Serge & Hylke; over die tenaamstelling... omdat ik, onder andere door het gedoe met de 'woonkamersprint' afgelopen winter zelfs voor de rechter heb moeten uitleggen hoe het kwam dat ik met alleen de voorste 25 cm van een sprint, in mijn woonkamer (dus inboedel-verzekerd
) zonder motor of wielen eraan onverzekerd rondgereden zou hebben stond deze sprint (geschorst, dat wel) op naam van mijn vader. Ik heb in het verleden nogal veel auto's gehad en daar is wel eens iets misgegaan. Toen kwam er nog een probleempje met de woonkamersprint bij en was het feest compleet. Om gezeur te voorkomen hebben we toen deze sprint, die inmiddels al 5,5 jaar van mij is even een tijdje op mijn vaders naam gezet... en vandaag heb ik de schorsing opgeheven en 'm terug op mezelf overgeschreven, vandaar.
klein to-do lijstje dat alweer in me opborrelt...
- wassen/poetsen (kan ècht geen kwaad
)
- remmen ontluchten (tenminste, ik blijf het erop houden dat het daarin zit...) zodat ik misschien toch wel de snelweg op durf
- laadcircuit nakijken (hij heeft veel starts gemaakt en veel korte stukjes gelopen etc maar ik vind de accu wel erg tam... had booster nodig om weg te komen bij apkstation)
- olie verversen
- dashboard/sensoren nakijken. Heb geen benzinemeter, geen oliedrukmeter, geen koelwatertempmeter... klopt allemaal niet en is ook niet zo handig
- fatsoenlijke einddemper scoren of deze nog een beetje bijwerken voor tijdelijk
- linkerdeur nog iets beter af (laten) hangen
- uitlijnen (had ik puur op 't oog gedaan, valt me nog niet tegen maar hij trekt een beetje naar rechts)
- rechter spiegel monteren (als je dat stukje op wilt sturen Serge... graag! en doe je eigen adres erbij dan stuur ik jou die andere terug...)
-
vast nog wel meer!