![Applause =D>](./images/smilies/eusa_clap.gif)
Grtz,fRank
Die optie heb ik wel bekeken maar dat is te tijdsintensief voor me. Plaatwerk delen kan ik zo laten maken en op relatief korte termijn hebben.Of van schuim modelleren en dan met koolstofvezel matjes bouwen? De twee helften lijm je daarna aan elkaar.
Het laatste setje Dunlops Sportmaxx RT zo'n 10-12k km denk ik.Hoe lang doe je eigenlijk met een setje voorbanden ??
Met zo'n open filter zuig je nog steeds warme lucht uit het motorcompartiment aan en dat is verlies. Daarom wil ik echt een box hebben met een aanzuiging die hoog en aan de voorkant gepositioneerd is. Plus ik vind goed gefilterde lucht voor de turbo belangrijk, zo'n K&N laat een hoop meer troep door.Joel, waarom bestel je niet grwoon een K&N?
Ik heb ook een groot K&N filter met condoom besteld om de andere turbo die er nu op komt te kunnen voorzien van genoeg lucht. Klinkt mooi en snel klaar. 100 piek! Snel klaar
2056vzk?Ik heb een gtb2056vzk gekocht. Idd van een bmw. Ik zag al 270pk/500nm voorbij komen met deze turbo met std motor. Volgens mij doetie op die 530d iets van 258pk bij 4000 toeren en 540nm @ 1750 toeren. Ik verwacht er wel wat van