De 27mm torsies en 50kg veren zijn gemonteerd, het is echt een andere auto geworden.
Ook voor 2 en achter 4cm gezakt, en 16 inchers eronder met ET15, graadje camber en max caster (5 gr) zodat de wielen nét niet tegen de wielkasten komen.
Stuurt als een mes, het insturen is echt weer zo direct als ik het gewend ben (in een racer

) .
Het enige is dat de gele koni's de 50kg achterveren niet bijbenen, aan de voorzijde lukt het ze vrij aardig. Wellicht tzt dus laten revalven en iets laten inkorten.
Achter ben ik van 23kgf/cm Alfaholics veren geupgrade, dus dat verklaart het wel. Std veren zijn volgens mij iets van 15kgf/cm.
Op een klinkerweg is het stug, maar niet dodelijk, en echt nog goed te doen qua comfort.
En omdat het stugger is raak ik niet de grond op drempels en kuilen hier in de stad, wat voorheen met de verlaging achter echt een probleem was.
Tzt zal ik er wel een fotootje van posten, mocht je interesse hebben.
Al met al voor een "prikkie" (tov RS set) een mooi onderstelletje nu dat niet de eerste winter direct wegroest.
Helaas dankzij onze griekse vrienden wordt het setje met de dag duurder.
Overigens hoorde ik dat het ook mogelijk is om je V6 vliegwiel af te draaien, daar is veel te halen.
Je kan m na afdraaien weer laten "off-balancen" zoals ie origineel is.
Mocht mijn motor er nog een keer uit moeten

dan ga ik dat zeker laten doen.
Groet, Pieter