Al bij Broekhuizen geprobeerd?Het kenteken weet ik al, vandaag zat het APK formulier bij de post. Dus platen ga ik maandag laten maken.
Weet iemand een zaak in de buurt van Tilburg - Breda die kleine (italiaanse) platen maakt?
Al bij Broekhuizen geprobeerd?Het kenteken weet ik al, vandaag zat het APK formulier bij de post. Dus platen ga ik maandag laten maken.
Weet iemand een zaak in de buurt van Tilburg - Breda die kleine (italiaanse) platen maakt?
Maar, is het niet zo dat een plaat met wat letters en cijfers erop niet persee een kentekenplaat is als de maatvoering niet hetzelfde is als een kentekenplaat bv.? Volgens mij kon ik bij de plaatselijke kentekenboer gewoon en blauwe plaat laten maken die ik op mijn garagedeur bv kon schroeven om te tonen welke auto daarin hoort te staan. Als die dan toevallig de maat van een italianse plaat heeft.....Heb je een klassiekerkenteken Sinus??? ( Anders moet je verplicht die lilleke gele Gaik platen hebben en heb je echt een probleem, want er staat dan ook een droogstempel in je deel 1 a)
Wat het kleine model betreft: Hiervoor hoef je echt niet bij Brezan of een geautoriseerde kentekenplaat aan te kloppen.
( Ook niet voor DO Blauw dus. Ze zijn namelijk erg wijs met hun Gaik- machtiging.
Zelfs bij de adressen in bv in K & T staan maken ze geen platen zonder je kentekenbewijs te willen zien. ( Donkerblauwe platen worden nl ook met goedkeuringsmerk geleverd.) Wil je dus echt die kleine dan moet je het van de. "Adresjes" hebben.
Maarruh: Je had er toch al platen opzitten anders kan ie nl niet APK-goedgekeurd worden..
Zo werkt het niet meer, je moet het nieuwe kenteken aanvragen via de FEHAC en zij regelen het verder met het rdw. kosten 60 euro. Vorige week net mijn nieuwe oude kenteken binnen gekregen op deze manier.Precies!
Blauwe platen heb ik nog nooit m'n kenteken voor hoeven te overleggen. Laatst nog via internet een set nieuwe donkerblauwe besteld bij EDSClassics.
Overigens is een klassiekerkenteken gauw aangevraagd. Briefje naar de RDW waarin je uitlegt dat op jouw klassieker het mooiste is als er ook klassieke platen op zitten (of een ander verhaal in die strekking), je papieren erbij invoegen (dus aangetekend verzenden) en wat geld op hun rekening storten (iets van 35 Euro dacht ik) en binnen een week of twee krijg je je nieuwe, historische kenteken thuisgestuurd.
Zei ik tochKentekenplaten zijn besteld. Donkerblauw met opdekletters. Voor een kleine plaat en achter een vierkante. En voor de APK een gewone voor voor. Gewoon bij de Broekhuijzen.
Ja, voor de onderdelen he. Met origineel schuifdak erin.Wat zie ik Sinus, nog een Junior erbij gekocht
Ga denk ik ook de bouw in