Nee, schijven rondom... heb idd ook al in de rihting van de hrc zitten denken, maar was voorlopig tot de conclusie gekomen dat het weliswaar zou kunnen dat het pedaal door de (iets) grotere vloeistofverplaatsing wat dieper zou kunnen zitten, maar dat het nog steeds wel 'hard' zou moeten zijn. En niet, zoals nu, een 'oppompbaar' pedaalgevoel. Ik ga eerst de komende paar dagen eens rustig wat km's maken en zien wat er gebeurt als ik de boel een beetje de kans geef om op elkaar in te lopen. En dan nog eens proberen te ontluchten. En dan maar zien. Het verhaal van Arjan en het vergelijk met zijn 90 destijds klinkt best aannemelijk.
Op zich gaf de remmenbank na een paar pogingen best wel nette resultaten, zowel voor/achter als op de handrem (die nu ook op de achterwielen werkt). Alleen toen ik nog even stond te wachten en men na de sprint een oud corsa'tje ging keuren zag ik toen die over de remmenbank ging dat het corsa'tje op de achterwieltjes net zoveel remkracht had als de sprint op de voorwielen... zou dus heel goed kunnen duiden op (te
) nieuwe schijven en blokken.
Bedankt voor 't meedenken allemaal
uiteraard houden we elkaar op de hoogte. Ik probeer tijd te maken om de sprint mee naar Assen te nemen 1 juni!