heuy hans niet te bijdehand hè
tromgeroffel..... tadaa:
alle levensleidingen verwijderen voor het definitieve einde van de gz-tx-84 a.k.a. "multirosso" of "de rooiien".
even netjes en toonbaar gemaakt (de lettertjes moeten nog rood)
het hart, de redding!
dood.... mors en mors dood
onderhuidsviel de auto flink tegen. van buiten leek het nog een nette auto op de lanklaag na. maar het bleek toch een roestige bedoening te zijn van onderen.
helaas, want dat zorgde voor veel opondhoud. bouten die niet los wilden, zo ook die van het uitlaatspruitstuk.
in de kop moeten nu dus nieuwe draadeinden gezet worden.
hier een foto van een "verdwenen" montagepunt van een (hoe heet 'ie) steun.
de boxer en de donor
hans, kijk maar even een andere kant op...
zielig hè, zo weggestopt naast een trakteur en een v.a.g.
mijn 2 33's samen vereeuwigd
rechts wat er onder zat, links de merwedes. verschil, is 't niet?
mede boosdoener henk
plaats van het olie temp klokje. ik zal later even foto's van de behuizing posten. staan nog op de telofoon
tadaa! staat dik of niet?
nog een keer vanuit menselijk standpunt.
wel staat rechts de camber veel te positief (3 gr) maar dat gaan we vrijdag wel weer netjes maken. (stug dat ze nu is! ik kan niet wachten om er een bochtje mee in te hoeken).
todo:
blok aansluiten,
draadeinden in de kop,
uitlaat eronder (nog even met originale einddempert),
hoofdremcilinder plaatsen,
vloeistoffen erin,
koppeling en remmen ontluchten,
camber globaal afstellen,
testen,
en gaan.
er zijn nog wel andere dingen om te doen maar dat kump wè