Aan de voorzijde ziet het er zo uit:

En achter zitten deze jongens:

Ik kan je verklappen dat dit echt als een mes stuurt, ook mijn vaste monteur/coureurZoo dikke torsies zien er goed uit man, ben nu echt aan het twijfelen. Neem volgende maand een beslissing hierover of de RS set of de dikkere torsies......
Heb je die handrem nou nog niet gemonteerdHihi, ben nog elke dag druk bezig met mijn 75, vorderingen zijn teveel om op te noemen, maar deze foto wilde ik jullie niet onthouden......... Pluk de dag....
Oh ja en de torsies worden over twee weken besteld
Ja volgens mij wel! Leuk joh.... En pieter dat is echt een hele interessante oplossing! Heb helaas bilsteins... maar kan natuurlijk altijd overstappen op koni's:-)Elogio, kan ik jouw 75 gespot hebben zaterdag, centrum van utrecht rond een uur of 3?
Zag een 75 met een witte onderlip en een zwarte klep, moest meteen aan die lichtgewicht van jou denken
Gelukkig kunnen Bilsteins ook worden gerevalved. Beek Auto Racing deed dat vroeger, en kunnen het volgens mij nog steeds.En pieter dat is echt een hele interessante oplossing! Heb helaas bilsteins... maar kan natuurlijk altijd overstappen op koni's:-)
Je hebt toch ook zwaardere torsies voor gemonteerd?Echter ga ik nu twijfelen of ik mijn voordempers nu ook niet moet laten doen, want die voelen nu nogal 'los' t.o.v. de achterkant.
Met name het gebrek aan 'bump' is erg te merken. De kosten zijn €80 incl BTW per demper, dus nog zeer goed te overzien t.o.v. de alternatieven.
27mm torsies aan de voorzijde, en 50kgf/cm veren achter. Aan de voorzijde een 28mm stabi, achter standaard.Je hebt toch ook zwaardere torsies voor gemonteerd?Echter ga ik nu twijfelen of ik mijn voordempers nu ook niet moet laten doen, want die voelen nu nogal 'los' t.o.v. de achterkant.
Met name het gebrek aan 'bump' is erg te merken. De kosten zijn €80 incl BTW per demper, dus nog zeer goed te overzien t.o.v. de alternatieven.
Zou ik niet twijfelen gezien de kosten... Is hij nu niet behoorlijk overstuurd geworden?