Denk idd toch dat het weer gewoon champagne wordt, dan is iedereen tevreden
Maar, toch weer een grote wending. Heb toch nog ergens een prachtige MP62 (supercharger) op de kop kunnen tikken. Met een m62 zou de 300pk grens moeilijk te halen zijn maar met deze MP62 Moet dit geen enkel probleem zijn. Dus 2 TB25 te koop! Scheelt ook een hoop euro's in de inbouw dus dat speelde ook mee. Denk aan een olie koeler (misschien doe ik die trouwens toch) al het aansluit werk kwa leidingen.
Ook met de melk installatie schiet het ook al behoorlijk op. Gaten gekotterd in de inlaatspruitstukken voor de andere injector opname en de nieuwe feul rail gefreesd. Moet alleen nog de kanalen er in boren en anodiseren en dan is ie klaar voor de moderne injectoren.
De gaten langs de injectoren zijn voor een verbindings stuk naar de kelken toe waar deze dan passen op de aanwezige tapgaten. Denk ook dat ik de benzinedruk regelaaar aansluiting naar achteren verhuis. Kan daar mooi een regelbare tegen het schutboard aan geschroefd worden. Volgens mij maakt het niks uit voor de werking van de benzine rail toch?
Misschien dat ik de rail later in productie ga brengen als er vraag naar is.