Me too, want to see pictures
Had dit topic al gevolgd, ziet heel netjes uit allemaal
Effe vragen bij Steutel en Rob Dolfin. Komt vast wel goed. En inderdaad, hele mooie 2600 geworden!!!!Oh, das jammer. wielen lijken me zo op het oog anders (groter?) dan van een 750 of 101 dus dat zal wel lastig zijn te vinden
Ol heb bijna blauwe plekken van het rossen op die wieldoppen. Past met geen mogelijkheid.He Sinus,
Wieldoppen ruilen we wel. Ik heb er nog een beste stapel liggen!!!
Replica moet passen, maar als het echt niet past, rossen we een paar glimmende ouwe van mij erop.
Ter info: De wielen van een 2600 en trouwens ook de 2000 hebben 3 nokjes waarover je de doppen dient te duwen. Door de conische vorm klemmen de wieldoppen zichzelf vast. Bij een 750 en een 101 heb je 4 clips zitten, welke vastgeklonken zijn tussen de wielboutgaten. Deze clips houden de binnenste rand vast van de dop. Als je goed kijkt bij een 750 en een 101-serie zijn de doppen gemaakt van een binnenkant welke als bevestigingsrand dient, en een verchroomde buitenkant. Deze kant zit op de randen omgefelst op zo,n manier dat hij de binnenrand omklemt en opsluit. Het zijn dus wel degelijk 2 compleet verschillende principes en derhalve onderling niet uitwisselbaar.......