Vandaag heel even bezig geweest met de auto. Moest eerst moest ik een aanpassing doen aan de draaibok. Ben daarna begonnen met het uitboren van de puntlassen en kwam zoals je in de foto's hieronder ziet weer erg veel plamuur tegen.
Zoals eerder aangegeven erg veel oude slecht gedane laswerkzaamheden uit het verleden. Nadat ik het kaal heb gemaakt ga ik kijken wat ik er mee ga doen. Hier onder een paar foto's wat nu al aan het licht is gekomen na even de boel te hebben bekeken. Heb wel meer gezien, maar nog geen foto's van gemaakt. Misschien morgen even een paar foto's hiervan maken. Denk wel weer aardig werk te krijgen met het achterspatbord, maar hiervoor heb ik een goede donor liggen.
Hieronder een slechte foto, maar dit is de dorpel rechtsachter bij het krikpunt.
Foto hieronder geeft aan dat ook hier het verstevigingstuk mist net als aan de linker kant.
Mooie rommel dit nu nog, maar dit komt ook wel weer goed.
Ben nog even bezig geweest en heb besloten dat al wat al eens is gedaan er uit te gaan slijpen. Wat een verklote zooi zeg Dubbele platen met wel een 2mm ruimte er tussen en roest er tussen in. De slijptol gaat dus ook in het rechterbinnenscherm. Heb ook het hoekje er uit geboord wat op het verstevigingsdeel zit ten bate van de versteviging in deze hoek en daaronder zit normaal het deel wat doorloopt over het binnenspatbord, maar ook deze is er niet meer. Foto's moet ik nog maken en zal deze zo snel mogelijk plaatsen.
Ja ja, weer aan het werk geweest met de GTV! Wel weer pokkewerk maar ook dit moet weer gebeuren.
Dit hier onder is wel een nare plek om aan te werken.
Op de foto hier onder zie je een deel zwart en dit is een deel wat men ooit "gemaakt" heeft
Dit gaat er dus in zijn geheel uit en komt een nieuw stuk voor in de plaats.
Ook dit hier onder gaat er uit en komt nieuw plaatwerk voor in de plaats.
En zo zie je er uit na een paar uur bitumen er af halen. En de foto is al verkleind
Ja ja, afgelopen dinsdag weer wat gedaan aan de GTV6 Ouwe meuk er uit slijpen en opboren. Niet al te lang bezig geweest omdat ik ook nog aanloop had van een mede forummer en we kletsten weer lekker lang weg. Daardoor kon ik gezien de tijd het niet maken tegen over de buren dat ik na half tien weer zou gaan slijpen. Maar ik ben weer bezig.