Lekker veel transparante ML gebruiken bij afmonteren! Knipperlichten kan je het beste voorzien van een apart massadraadje omdat massa maken via de bevestiging geen voorkeur heeft. Is een nieuwe bron van roest en ik heb ze gemonteerd met een rubbertje en daarover een ringetje. Dan maak je dus helemaal geen contact (geen roest) maar is een massadraad dus wel nodig. Ziet er verder super uit zo laag! Hoe ga je iets verhogen? Als nu je rubberen inleg onde/bovenr de veren niet aanwezig is kan je daarmee misschien al iets winnen......
Laatst gewijzigd door Giulia2000TS op vr mei 05, 2006 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).
Ben even benieuwd naar welke veren je hebt gebruikt ? Want hoeveel lager is die nu, een centimer of 4-5 ? Staat stoer, maar net niet meer functioneel denk ik.
Ik heb hem zaterdag bij samen met Rik weer helemaal opgebouwd. Hij is ook weer wat verhoogd, want rijden kon zo echt niet meer. Ik vind het wel jammer want hij zag erwel stoer uit zo.
De combo van lage banden en verlagen zorgte ervoor dat tie zo laag lag dat je er alleen mee over het circui kon rijden. Hij ligt nu weer wat hoger dus heb je wel wat ruimte in de wielkasse maar het is niet anders.
Volgende week als ik haar op haal zal ik wat nieuwe foto's posten.
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end
Geïnfecteerd door een Alfa 33 1.3s (1989), daarna chronisch verslaafd aan een rode Giulia Super 1600 (1971 - Scheurijzer) en nu onder permanente behandeling voor het rijden in een Bianco Spino 2-liter Juul (1976 - Reesijzer).
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end