Idd gewoon meespuiten en geen underbody coating er op, en de naden kan je evt. met spuitbusje wax even inspuiten voor de rest doe je de roestbescherming gewoon van binnenuit. Nadeel is dat je wel de onderkant van je auto ook mee moet gaan wassen en poetsen.Epoxy is top Sinus. Dan de rest gewoon meespuiten er er verder niks meer an doen.. (Ja inwendig behandelen natuurlijk.)Nou ja ik ben er nog niet helemaal uit hoor. TS of nord.
De auto is gestraald dus de onderkant is nu helemaal schoon. Eerst epoxy erop en dan een goede coating lijkt mij dan toch wel het beste. Wax blijft toch plakkerig?
De onderkant is bedoelt om vies te maken! Niet om je haren in te kammen.... Dit gaat zeker geen showboot worden...
Motor gekocht (2.0 Nord), as gekocht (2.0 van een berlina).
Ja dat is natuurlijk bij deze auto steeds de overweging. Wat mag het kosten? Als deze motor voorlopig goed loopt en ik kan over een jaar of wat een TS scoren dan gaat die erin. Onderstel moet ineens goed en de velgen eigenlijk ook.
Het enige excuus is dat je anders die mooie repli-GTA- velgen moet laten schieten...
Als deze motor voorlopig goed loopt en ik kan over een jaar of wat een TS scoren dan gaat die erin.: