
Thanks John... Nu maar duimen of t ding t daadwerkelijk gaat doen...Aardig stukje huisvlijt...
Ok, en sturen die tegelijk of is er verschil? Zo ja, wanneer/waarom/hoe en wat precies....Dirk,![]()
![]()
Keurig! Wat doet de verdelersturing precies?
In principe is het gewoon een dubbel uitgevoerde conventionele sturing middels een elektronische ontsteking. Je kunt 2 kabels uit de verdeler zien komen (groen en zwart) dit zijn de originele kabels tussen verdeler en ontstekingsmodule.
Dat lijkt in de buurt te komen... Waar komt die slang af die tussen inlaat en thermostaat zit???Dit een ideetje voor de thermostaat?
Dirk,Ok, en sturen die tegelijk of is er verschil? Zo ja, wanneer/waarom/hoe en wat precies....Dirk,![]()
![]()
Keurig! Wat doet de verdelersturing precies?
In principe is het gewoon een dubbel uitgevoerde conventionele sturing middels een elektronische ontsteking. Je kunt 2 kabels uit de verdeler zien komen (groen en zwart) dit zijn de originele kabels tussen verdeler en ontstekingsmodule.
de ene rotor is iig breder als de andere...Mooi hoor!
1) er staat ergens een topic waarin de nissan parts door mij genoemd worden.. CA20E motor oa.. (Dirk weet jij dat nog te vinden?)Ding is gewoon bij de locale onderdelenleverancier te krijgen... En t is de S ipv de E variant
2) een ontsteking van een Nord heeft tegen de 30 graden voorontsteking.. een TS mag maar 20 ongeveer hebben. (aanpassen)Als t goed is is dat gedaan... Nog wel ff controleren
3) Ik neem aan dat als ze gelijk vonken (wat absoluut de bedoeling is) de rotors ook gelijk staan... daar komt het:
Welke nissan is het??]een 200sx uit begin '80
De CA20E maakt aaleen gebruik van de ene rij bougies om stationair tot ik dacht 1500rpm te draaien..
Als de rotors verschillend staan zal de ene rij een grotere luchtspleet hebben dan de andere bij volle vervroeging... daar moet je dan nog wat mee!!