Afgelopen zaterdag de koni's gedemonteerd.
De bovenste draagarmen zien er erg verroest uit en krijgen een make-over.
Ook de stabi krijgt een schoonheidsbehandeling.
Uhhh, of noemen ze dat de voorste bovenste draagarm.Coil overs? Welke, waar?
Bedankt, en inmiddels aangepastGewoon bovenste draagarm. Coilover is een extra spiraalveer om de schokbreker heen.
Grtz,fRank
Caster is toch naar voren/achter zetten van het wiel.OK, tip: zet zo veel mogelijk caster, dan heb je maximaal dynamisch negatief camber bij insturen.
Caster is toch naar voren/achter zetten van het wiel.OK, tip: zet zo veel mogelijk caster, dan heb je maximaal dynamisch negatief camber bij insturen.
Camber is toch naar binnen/buiten zetten van het wiel.
Zijn de casterstangen die hier op de foto's te zien zijn die van de SZ/RZ zoals die o.a. bij arparts te koop zijn ??En bij een 75 is het zo dat als je meer caster zet (casterstangen langer maken), je méér negatief camber krijgt bij het insturen. En dat wil je. Althans, ík wil dat Ik zet het dan ook zo ver als het maar kan (testen met in- en uitveren of de demper de bovenste draagarm niet raakt).
Yep,Zijn de casterstangen die hier op de foto's te zien zijn die van de SZ/RZ zoals die o.a. bij arparts te koop zijn ??En bij een 75 is het zo dat als je meer caster zet (casterstangen langer maken), je méér negatief camber krijgt bij het insturen. En dat wil je. Althans, ík wil dat Ik zet het dan ook zo ver als het maar kan (testen met in- en uitveren of de demper de bovenste draagarm niet raakt).
Grtz, Jos
Ik heb de originele stangen gebruikt, en alleen castorkogels gemonteerd.Yep,Zijn de casterstangen die hier op de foto's te zien zijn die van de SZ/RZ zoals die o.a. bij arparts te koop zijn ??En bij een 75 is het zo dat als je meer caster zet (casterstangen langer maken), je méér negatief camber krijgt bij het insturen. En dat wil je. Althans, ík wil dat Ik zet het dan ook zo ver als het maar kan (testen met in- en uitveren of de demper de bovenste draagarm niet raakt).
Grtz, Jos
Ook eenvoudig zelf te fabrieken door je castorstangen te combineren met castorkogels uit de 105 serie.