In 2008 werd mij verteld dat matzwart zoooo 2007 was,en nu het 2009 is blijkt het 2008 te zijn,als ik die trend volg,kan matzwart volgens mij gewoon altijdMatzwart is zooo 2008, matwit

In 2008 werd mij verteld dat matzwart zoooo 2007 was,en nu het 2009 is blijkt het 2008 te zijn,als ik die trend volg,kan matzwart volgens mij gewoon altijdMatzwart is zooo 2008, matwit
ook leuk zijn dan die 2 witte strepen op de motorkap als je net EFFE te ver gaatMijn gratis tip: Voor het spuiten eerst machinaal (laten) poetsen. Lak zonder blanke laklaag is echt gigantisch op te halen.
Tenzij je aandelen in die spuiterij hebt.
alleen vinden de spuiters het niet leuk als je dan binnenkort die auto een keer zou gaan spuitensiliconenspray
Of oude 75W90, wel ff filteren voor de zekerheidDie zijn trouwens mooi op te halen met siliconenspray).
Vinden ze met al het spul niet leuk... ik heb wel een andere tip laatst gekregen ... even met de verfbrander eroverheen.. dan wil de originele kleur ook nog wel is terugkomen.alleen vinden de spuiters het niet leuk als je dan binnenkort die auto een keer zou gaan spuitensiliconenspray